يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري قاتل مرد 45 ساله در اين شهرستان در کمتر از 12 ساعت خبر داد.
سرهنگ علی اصغر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، با تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در جمعه شب گذشته در خیابان مطهری 12 شهر ساوه مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پلیس آگاهی و عوامل کلانتری به محل وقوع قتل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور پلیس آگاهی و عوامل کلانتری بررسی های لازم از علت وقوع قتل آغاز شد و با بررسی های صورت گرفته مشخص می شود فردی به نام (م – ص ) اهل و ساکن ساوه با حضور در این خیابان، مقتول با نام (ح – ج ) را با انگیزه نامعلوم و با ضربات چاقو مجروح و از محل حادثه متواری می شود.
وی اظهار کرد: مقتول جهت درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل گردیده که متاسفانه بر اثر شدت ضربات وارده ناشی از چاقو جان می سپارد.
فرمانده انتظامی ساوه تصریح کرد: با توجه به متواری شدن ضارب از محل وقوع جرم ، پیگیری های پلیس آگاهی این شهرستان نتیجه پیدا کرد و قاتل در کمتر در 12 ساعت در داخل شهر ساوه دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شد.
طالبی خاطر نشان کرد: کار بررسی و تحقیقات از متهم ادامه دارد که پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group