يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

دو تن از پرسنل سابق شهرداری ساوه برای شرکت در انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش رادیو ساوه محمد احمدی و مسلم طاهری دو تن از پرسنل سابق شهرداری ساوه در گفت و گو ما خبرنگار ما ضمن اعلام آمادگی برای کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر ساوه، تجربه لازم ،مسلط بر قوانین و مقررات شهرداری و توانمندی خود در مسایل مربوط به مدیریت شهری با توجه به سوابق خود در مدت زمان خدمت در مجموعه شهرداری را از دلایل کاندیداتوری خود اعلام کردند.

این گزارش حاکی است این دو با حضور در مجالس و جلساتی که از آنان دعوت می شود به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پیرامون مجموعه مدیریت شهری ساوه پرداخته و در مدت کمتر از دو ماه توانسته اند بخش اعظمی از شرکت کنندگان در این گونه مجالس را به سمت خود جذب نمایند

گفتنی است  محمد احمدی معاونت سازمان اتوبوسرانی و امور اداری شهرداری ساوه و مسلم طاهری نیز مسولیت سابق حراست شهرداری ساوه را در کارنامه کاری خود دارند .

رادیو ساوه در آینده نزدیک با مصاحبه ای مشروح به بیان دیدگاههای این دو تن خواهد پرداخت.

همچنین طبق اخبار واصله داود صدیف و سید حسن خدامی از دیگر پرسنل شهرداری ساوه نیز قصد رقابت در انتخابات شورای چهارم در ساوه را دارند.

خاطر نشان می کند رادیو ساوه چندی پیش در خبری از حضور برخی کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه وزرندیه در انتخابات شورای شهر آینده خبر داده بود.

این عده با تشکیل ائتلاف ها و جلسات منظم  ، در پی به دست آوردن ۱۱ کرسی شورای شهر ساوه می باشند . برخی از این کاندیداها ، ضرورت ایجاد تغییرات جدی در عرصه مدیریت شهری را انگیزه حضور خود در انتخابات آتی شورای شهر ساوه می دانند ،

پیش بینی می شود انتخابات 7 ماه آینده شورای چهارم ، با توجه به همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، بسیار پررونق و پرشورتر از گذشته و با حضور چهره هایی مطرح و جدید از حوزه انتخابیه ساوه برگزار شود .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group