شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساوه گفت: همزمان با سراسر کشور بازار و کلیه صنوف این شهر امروز(دوشنبه) از ساعت 8 تا 10 صبح در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تعطیل شد.
مرتضی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: بار دیگر عوامل استکبار جهانی و صهیونیستی به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام (ص) اهانت کردند که این گواه تلاش‌های مذبوحانه بیانگر تاثیرگذاری دین مبین اسلام بر وجدانهای بیدار جوامع بشری و احساس خطر دشمنان قسم خورده اسلام از گسترش روز افزون اسلام در سراسر گیتی می باشد.
وی اظهار کرد: همانطور که قرآن کریم وعده داده است این توطئه‌ها در نهایت به گسترش بیشتر نور قرآن در جهان و روی آوری مردم آزاده به این دین مبین اسلام و کلام وحی می شود.
سعیدی با محکوم کردن این حرکت موهن، تصریح کرد: بازاریان و جامعه اصناف شهرستان ساوه ضمن تعطیلی بازار در روز دوشنبه به مدت 2 ساعت ( از 8 صبح الی 10 صبح ) اعتراض خود را به اقدام صهیونیستی آمریکایی اعلام و با پاسخی دندان شکن اوج نفرت و انزجار خود را همصدا با مسلمانان سراسر جهان این عمل ننگین و ضد ادیان الهی را محکوم کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group