شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین، جمعی از مسوولان و خانواده های معظم شهدا در ساوه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرماندار ساوه در این مراسم در سخنانی گفت: امنیتی که در شهرستان ساوه با توجه به مهاجر پذیر بودن و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور حکم فرما شده به دلیل حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی است.
احمد آزاد افزود:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب و برای برقرار امنیت پایدار تلاش می کند.
وی بیان کرد: اقتدار نیروی انتظامی در گرو مشارکت مردم است و نیروی انتظامی در مقابله با جنگ نرم دشمن با همیاری مردم اقدامات ارزشمندی انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه سرعت عمل نیروی انتظامي شهرستان ساوه و دستگاه قضايي موجب پيشگيري از وقوع بسیاری از جرائم شده است، اظهار کرد: پرسنل خدوم انتظامی علیرغم کمبود امکانات و نیروی انسانی تلاشی شبانه روزی دارند که باید مسوولان به این مهم توجه داشته باشند.
به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت تنها با مشارکت مردم می تواند در ماموریت خود موفق باشد.
سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: اصلی ترین منشور برای توسعه همه جانبه و ضروری ترین مولفه برای عمران و آبادانی کشور امنیت است که بر عهده نیروی انتظامی است.
وی بیان کرد: امروز کسانی که در ناجا آرامش و امنیت را برای مردم فراهم می کنند در حقیقت مجاهدان فی سبیل الله هستند. در پايان مراسم از خانواده های معظم شهدا، فرماندهان و پرسنل خدوم و زحمت کش نيروي انتظامي با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدير به عمل آمد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group