شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

به مناسبت هفته نيروي انتظامي صبحگاه مشترک يگانهاي مختلف نيروهاي مسلح در فرماندهي انتظامي شهرستان زرنديه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، امام جمعه شهرستان زرنديه در اين مراسم گفت: برقراري نظم و امنيت اجتماعي براي آحاد جامعه و تنگ کردن عرصه برسودجويان و قانون شکنان بايد مهمترين هدف نيروي انتظامي باشد.
حجت الاسلام محمد علی علم الهدي افزود: نیروی انتظامی که مظهر اقتدار و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است در برقراری امنیت پایدار در کشور نقش تاثیر گذاری داشته که قابل تقدیر است.
وی مشارکت مردم را در تحقق اهداف ناجا تاثیر پذیر دانست و اظهار کرد: با مشارکت مردم نیروی انتظامی می تواند نظم و امنیت را در جامعه برقرار و رضایتمندی مردم را فراهم کند.
به گزارش ایسنا، فرماندار زرنديه هم در اين مراسم گفت: نيروي انتظامي در شرايط حساس امروز توانسته با حفظ روحيه دينداري ايثار و فداکاري همواره وظايف خود را براساس تاکيد برارزشها اصول و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حفظ شان والاي انساني به نحو مطلوب انجام دهد.
علی رضا هدایتی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی پیشگام است و با اقدامات پیشگیرانه می تواند این تهدیدها را به نحو مطلوب خنثی کند.
فرمانده انتظامي زرنديه نيز گفت:تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي متعلق به مردم است و در راستاي تامين امنيت اين مردم از هيچ تلاشي دريغ نمي کند.
سرهنگ داود کاظمی افزود: مشارکت و تعامل نيروي انتظامي با مردم موفقيت طرحهاي انتظامي براي برقراري امنيت پايدار را تضمين مي کند.
وی با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار پرسنل انتظامی این شهرستان با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، حضور کارشناسان در مدارس و زنگ امنیت در مداس شهرستان را از مهمترین برنامه های فرماندهی انتظامی این شهرستان عنوان کرد.
در پايان اين مراسم از خانواده شهدا جانبازان و باز نشستگان نيروي انتظامي با اهداي لوح و جوايزي تجليل شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group