شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان ساوه به همت سپاه ناحیه ساوه و هیئت رزمندگان اسلام و با حضور رزمندگان، جانبازان، آزادگان، خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی این شهرستان و جمعی از مسوولان در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرمانده لشگر 17 علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس در این همایش در سخنانی گفت: اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه ها مرهون ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام است و باید همواره قدردان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بود.
سردار غلامرضا جعفری افزود: دفاع مقدس به جهانیان آموخت كه با اتحاد، توكل به خداوند و تقویت روحیه معنویت می توان در مقابل جهانخواران ایستادگی كرد آنان را شكست داد.
وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به نسل آینده انقلاب گفت: استقلال همه جانبه ما ریشه در از خود گذشتگی شهدا و ولایت پذیری ملت ما دارد که باید نسل به نسل منتقل شود.
وی اظهار کرد: شهدا اعتقاد داشتند كه راهشان، راه حق است و حركتشان در اين مسير سبب اعتلاي اسلام و كشور خواهد بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش رزمندگان شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: گردان افتخار آفرین حضرت ولیعصر(عج) که متشکل از رزمندگان غیور شهرستان ساوه بود در توپخانه لشگری، ادوات و پشتیبانی لشگر مثال زدنی بود و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.
به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز در این همایش با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری ملت رشید ایران که در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.
احمد آزاد افزود: همانطور که در دوران جنگ سخت رزمندگان اسلام رمز موفقیت را در تبعیت از ولایت فقیه، اتحاد، شجاعت و شهادت طلبی می دانستند در حال حاضر که در رویارویی با جنگ نرم قرار داریم با همین روحیه پیروز خواهیم شد.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: دغدغه پیشکسوتان جهاد و شهادت حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزشهای نظام است که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم که همانا تداوم راه شهداست را ادامه خواهند داد.
سرهنگ پاسدار علی محمدی افزود:سازماندهی پیشکسوتان بسیجی و استفاده از آنان در حلقه های صالحین برای ارتقای بصیرت اعتقادی، اخلاقی و سیاسی و فرهنگی از اهداف برگزاری این همایش است.
گفتنی است در این همایش "مجید زنجانی" از پیشکسوتان جهاد و شهادت و مسوول عملیات توپخانه لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران جنگ نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group