شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

کسب عنوان قهرمانی مسابقات نجات غریق استانی در رشته "پرچم در ساحل" برای ساوه

مسوول هیئت نجات غریق ساوه گفت:به همت تیم نجات غریق کوثر شهرداری ساوه و هیئت نجات غریق پس از گذشت 8 سال عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به شهرستان ساوه رسید.

امیر صداقت در خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود:مسابقات نجات غریق استان مرکزی همه ساله در شهریورماه در شهرستان اراک و با حضور تیم هایی از شهرستانهای استان برگزار می شود که در مسابقات سالجاری که در 31 شهریورماه در استخر جانبازان و استادیوم 5 مردادماه برگزار شدکه با هماهنگی های بعمل آمده توسط استخر کوثر این عزیزان روز قبل از مسابقه جهت برپایی اردو به شهرستان اراک اعزام و در مکان در نظر گرفته شده اسکان داده شدند و نهایتا "مسعود رضایی" از شهرستان ساوه  توانست مقام اول مسابقات نجات در غریق رشته پرچم در ساحل را کسب کند و به مسابقات کشوری راه یابد.

وی بیان کرد: "محمد رضا محبوبی" مقام دوم رشته 400 متر آزاد، "علی دقیقی" مقام دوم رشته 90 متر دو" ، "علی رضا تسبیحی" مقام سوم رشته حمل آدمک، "صابر صداقت" مقام سوم رشته 200 متر با مانع،" پوریا حاج سلطان" مقام چهارم رشته 200 متر با مانع،" ناصر قابل" مقام چهارم رشنه پرچم در ساحل را از آن خود کردند.

مسعود رضایی نفر اول مسابقات نجات غریق رشته پرچم در ساحل در گفت و گو با ایسنا گفت: 15 سال است که به ورزش شنا علاقمند هستم و این رشته مفرح را به صورت حرفه ای دنبال می کردم و تصمیم گرفتم امسال برای اولین بار در مسابقات نجات غریق استان شرکت کنم و خوشبختانه توانستم افتخاری برای شهرستان ساوه کسب کنم.

وی بیان کرد: حمایت و پشتیبانی مالی مدیریت استخر کوثر شهرداری ساوه و در اختیار گذاشتن ساعت مناسب تمرین و جدیدیت و پشتکار در تمرین و بهره مندی از مربیان مجرب از عوامل کسب این عنوان قهرمانی است.

گفتنی است مدیریت استخر کوثر  وسرپرست تیم ساوه در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی درخواست نمود از آنجائیکه بستر مناسبی برای انجام این گونه از مسابقات در استخر کوثر شهرستان ساوه فراهم شده است و مسابقات فراوانی در آن برگزار گردیده است میزبانی مسابقات آینده به استخر کوثر شهرستان ساوه تعلق گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group