شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

امام جمعه ساوه گفت: دنیای اسلام در مقابل اهانت به پیامبر اکرم(ص) غیرت نبوی خود را نشان دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، حجت الاسلام سید حسین تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه با محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) جان و روح مسلمانان است و دنیای اسلام جان خود را در راه این بزرگوار خواهد داد تا دشمنانی که به ایشان توهین کردند از کره زمین محو شوند.
وی بیان کرد: مسلمانان در هر روز با اقامه نماز به رسالت نبی اکرم (ص) شهادت می دهند و رسول خدا (ص) را محبوب دلها می دانند .
وی با اشاره به ساخت فیلم توهین آمیز به رسول خدا (ص) اظهار کرد: این فیلم که با حمایت دولت آمریکا ساخته شده موجب جریحه دار شدن عواطف و احساسات مسلمانان جهان شده است و نه تنها دنیای اسلام بلکه همه ادیان الهی از عوامل ساخت این فیلم توهین آمیز منتفرند.
وی تصریح کرد: آمریکا و دولت‌های حامی آن با انجام برخی نظیر توهین به مقدسات در صدد انجام نقشه‌های شوم خود مبنی بر پیاده‌سازی اسلام آمریکایی هستند اما امت اسلام به اتحاد و یکپارچگی به عظمت و عزت اسلام می افزایند تا آمریکا و ایادی آنان همچنان از اسلام هراس داشته باشند.
وی شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه را از دلایل خشم استکبار جهانی دانست و افزود: صدور انقلاب اسلامی و شکل گیری تحولاتی در منطقه با عنوان بیداری اسلامی عصبانیت دشمنان را در پی داشته و آنها به خیال واهی در صدد جلوگیری از این موضوع هستند.
خطیب جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش منافقین در ایجاد تفرقه افکنی در بین مردم گفت: منافقین اولین دشمن اسلام هستند و با ایجاد شایعات دروغین در بین مردم تفرقه ایجاد کرده و مردم را نسبت به یکدیگر و مسوولان بدبین می کنند.
تقوی همچنین برگزاری موفقیت آمیز اجلاس عدم تعهدها را از دلایل بسته شدن سفارت کانادا در تهران ذکر کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری این اجلاس منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته و دشمنان نظام در ادامه موضوع تحریم علین این کشور اقدام به بسته کردن سفارت کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group