شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار ساوه از برگزاری اولين نمايشگاه و همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در شهرداري های کشور از 18 تا 21 شهريور در تهران خبر داد.
داود فرداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: شهرداری ساوه با 14 طرح مشارکتی در این همایش و نمایشگاه حضور دارد که طرح های فوق در زمینه های مدیریت پسماند، بهسازی و نوسازی و عمران است.
وی با بیان مهمترین طرح های ارائه شده در این همایش گفت: از مهمترین طرح هایی که در این همایش ارائه شده می توان به طرح محور تاریخی از مسجد تا مسجد، طرح بهسازی و نوسازی محل خلیل جهان بیک، طرح استحصال انرژی زباله، طرح بازیافت مصالح ساختمانی و طرح تولید مصالح کوهی اشاره کرد.
وی اظهار کرد: طرح های ارائه شده در این نمایشگاه و همایش با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان با هدف ایجاد تحول در زمینه بهره گیری از قابلیتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی مطرح شده است.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه یكی از رویكردهای اصلی حوزه مدیریت شهری و روستایی در كشور، كم كردن وابستگی به كمك های دولتی، عوارض، حركت به سمت شناسایی درآمدهای پایدار، روش ها و ابزارهای جدید تامین منابع مالی در مدیریت شهری و روستایی است ، تصریح کرد: این نمایشگاه و همایش با هدف ایجاد تحول در نگاه مدیران شهری در زمینه بهره گیری از قابلیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های شهرداری ها برگزار می شود.
فرداد همچنین خاطر نشان کرد: غرفه شهرداری ساوه در مراسم افتتاحیه مورد بازدید مقام عالی وزارت کشور، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها، مدیر کل امور سرمایه گذاری سازمان شهرداری ها و دبیر همایش، معاونت دهیاری های وزارت کشور، معاون برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی قرار گرفت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group