شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار ساوه گفت: طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها به مصلحت نیست و باید تلاش حداکثری برای اتمام عملیات اجرایی آنها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، احمد آزاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های تصفیه‌خانه آب و فاضلاب شهری ساوه گفت: برآورده کردن توقعات بحق مردم از وظایف مسوولان است و باید در قبال مسوولیتی که به عهده داریم به خوبی انجام وظیفه کنیم.

وی بیان کرد: موضوع آب شهر ساوه به عنوان یکی از مشکلات پیش روی شهروندان این شهر است که باید با تخصیص اعتبارات لازم مرتفع شود.

وی پروژه های تصفیه خانه آب و فاضلاب را از نیازهای ضروری شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه‌ها که در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است باید بصورت ویژه نسبت به بهره‌برداری سریع آن تلاش جدی کرد.

آزاد با اشاره به اهمیت پروژه استقرار دستگاه‌های توزیع آب شیرین در ساوه به عنوان دومین شهر در کشور که این پروژه در آن اجرا شده است خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب باید به منظور افزایش رفاه مردم در راستای توسعه شبکه و اضافه کردن ایستگاه‌های برداشت آب اقدام کند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه نیز گفت: با همدلی و کمک مسوولان شهری و استانی در تابستان سالجاری جهت تامین آب با هیچگونه مشکلی مواجه نشدیم.

ابوالفضل شهباز با بیان اینکه اتمام تصفیه خانه آب ساوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب ساوه، پروژه‌های مذکور مستعد اتمام در سالجاری هستند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم می توان شاهد بهره‌برداری از این دو پروژه در دولت دهم شد.

شهباز تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر ساوه دغدغه شهروندان ساوه ای در این خصوص برطرف خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group