شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: فراخواني گردان‌هاي عاشورا و الزهرا(س)  و رزمايش امام هادي (ع) در ساوه انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار علي محمدي در این باره گفت: در راستاي تحقق منويات فرماندهي كل قوا و آمادگي رزم و افزايش توان رزم بسيج اين ناحيه اقدام به فراخواني گردان‌هاي عاشورا و الزهرا(س) و دسته هاي واكنش سريع بيت المقدس کرده‌ایم.

وی بیان کرد: ماموريت‌هايي كه به بسيج واگذار شده است اجراي كلاس‌هاي بصيرت افزايي سياسي، اعتقادي و آمادگي‌هاي رزم است.

محمدی اظهار کرد: كلاس‌هايي كه در اين رزمايش بصورت تئوري وعملي برگزار شد شامل راهپيمايي تاكتيكي شبانه و روزانه، امداد و نجات، دفاع از كوي و برزن، اسلحه شناسي، جهت يابي، همايش‌هاي سياسي، امر به معروف و نهي از منكر و برپايي نماز جماعت و شركت در نماز جمعه بود که بمدت 2 روز در دانشگاه آزاد و شهر صنعتي كاوه برگزار شد.

وی افزود: امروز بسيج در تمام عرصه‌هاي سخت و دشوار پيشگام و يار و ياور ولايت فقيه است.

محمدی خاطر نشان کرد: بسيج مجموعه اي از افراد مومن، فداكار و با نشاط و كارآمد است که در تمامي صحنه ها حضور فعال داشته و در دوره‌هاي مختلف از جمله در 8 سال دفاع مقدس و سازندگي نقش آفريني كرده است.

به گزارش ایسنا، همايش بصيرت افزايي در رزمايش امام هادي (ع) بسيجيان نیز در این شهرستان برگزار شد.

مدير مدرسه علميه سفيران هدايت امام صادق (ع) ساوه در همایش بصیرت افزایی رزمایش امام هادی (ع) ساوه با اشاره به ترغيب خانواده هاي بسيجي به استفاده از كالاهاي ايراني گفت: اگر دشمن اقتصاد كشوري را در تسلط خود داشته باشد كم كم برفرهنگ آن كشور مسلط مي شود.

حجت الاسلام قدرت الله سعیدی افزود: با توجه به اينكه جنگ امروز جنگ نرم است دشمن در حال ضربه زدن از طريق اقتصاد و تحريم است و ملت ایران بايد بصيرت داشته باشند و با حمايت از توليد داخلي حملات آنها را بي اثر كنند همانطور كه در 8 سال دفاع مقدس و يوم الله 9 دي بصيرت خود را نشان دادند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group