شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رییس كمیسیون املاك، سرمایه‌گذاری و حقوقی شورای اسلامی شهر ساوه نسبت به تصمیم اعضای شورای اسلامی این شهر انتقاد کرد.

محمود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، از اختصاص 30 میلیارد ریال دیگر برای احداث ساختمان جدید شهرداری ساوه خبر داد و افزود: این میزان اعتبار که از محل تملک شهرداری برای این امر و با مصوبه شورای شهر اختصاص یافته است قرار بود صرف هزینه تملک ساختمان‌های اداری نیروی انتظامی و اداره امور مالیاتی شهرستان در میدان اصلی شهر شود.

وی اظهار کرد: باید در انجام پروژه‌های شهری به اولویت‌ها توجه ویژه‌ای شود و لازم نیست بیشتر اعتبارات شهرداری به منظور تکمیل عملیات اجرایی ساختمان جدید شهرداری هزینه شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساوه با اشاره به اجرای طرح دولت الکترونیک گفت: از آنجایئکه رویکرد و سیاست دولت حرکت به سمت دولت الکترونیک است لذا مراجعات مردمی به سمت ادارات کاهش پیدا کرده و نیازی به احداث ساختمان 12 طبقه‌ای برای شهرداری نیست و این ساختمان در چند سال آینده کارآیی نخواهد داشت چرا که در آینده نزدیک امورات شهروندان بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

نجفی با اشاره به پتانسیل‌های ساوه در خصوص درآمدزایی شهرداری این شهر تصریح کرد: شهرداری ساوه از ویژگی درآمدزایی خوبی برخوردار بوده و خواسته شهروندان هم این است که با اولویت بندی پروژه ها ابتدا اعتبارات به نیازهای عمرانی شهر تخصیص یابد، و سپس به پروژه‌هایی که خیلی ضرورتی ندارند رسیدگی شود.

گفتنی است ساختمان جدید شهرداری ساوه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال با زير بناي حدود 10 هزار متر مربع و در 12 طبقه در حال احداث است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group