شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ساوه از ایجاد 5 هکتار فضای سبز جایگزین بوی نامطبوع ورودی شهر ساوه خبر داد.
محمد شکروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: بوی نامطبوع ورودی شهر ساوه از سمت بلوار سید جمال الدین اسد آبادی که ناشی از پساب شرق این شهر بوده و چندين سال موجب نارضایتی شهروندان و ساکنین این منطقه شده بود با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مورد پاکسازی و بهسازی قرار گرفت.
وی بیان کرد: بوي ورودي شهر که صبح و شب بيشتر احساس مي شد به خاطر فاضلاب شهري است که اکثراً به اين کانال منتقل مي¬شد و به صورت باتلاق درآمده و بوي بدي را به وجود مي‌آورد.
وی اظهار کرد: عمليات پاکسازی آن شامل لايروبي، برداشت لجن، خاكريزي و كوبيدن با غلتك بود كه در نهايت موجب انتقال فاضلاب ورودي اين منطقه به اطراف ساوه شد.
این مقام مسوول تصریح کرد: به منظور ارتقای سرانه فضای سبز شهری ساوه مقرر شد با ایجاد بیش از 5 هکتار فضای سبز و صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال و با کاشت گل و درخت، جایگزین منطقه یاد شده شود.
شکروی با اشاره به اینکه فضای سبز ایجاد شده به طول 5/2 کیلومتر می باشد، افزود: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه تا یک ماه آینده از اوایل مهرماه شاهد فضایی دلنشین و مطبوع در ورودی شهر با احداث آلاچیق هایی برای استراحتگاه های موقت مسافرین و مکانی تفریحی برای شهروندان خواهیم بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group