شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با آخرين روز از هفته دولت و با حضور معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی، نماینده مردم ساوه وزرندیه، فرماندار زرندیه، بخشدار خرقان و جمعی از مسوولان محلی عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید بخشداری بخش خرقان زرندیه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، بخشدار بخش خرقان در مراسم کلنگ زنی ساختمان بخشداری این بخش با اشاره به اینکه بخشداري به عنوان يك مركز مديريتي و هماهنگ كننده ساير دستگاههاي مستقر در بخش است، گفت: از آنجائی که ساختمان فعلی بخشداری ساختمانی قدیمی و فرسوده است که بیش از 40 سال از ساخت آن می گذرد لذا با عنایت کمیته برنامه ریزی استان در سال گذشته اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال برای احداث ساختمان جدید بخشداری اختصاص یافت.
هاشم زال افزود: ساختمان جدید در قطعه زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در ابتدای ورودی شهر رازقان مرکز بخش احداث و برای بهره برداری کامل از آن 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در سالجاری نیز مبلغی دیگر بدین منظور اختصاص یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات خدماتی، کشاورزی و عمرانی صورت گرفته در این بخش گفت:اجرای طرح هادی، آب رسانی به روستاها،گازرسانی، جدول گذاری، مرمت و بهسازی آرامستانها، احداث ساختمان دهیاری، نصب ایستگاه های آتش نشانی و ... از جمله این اقدامات در این بخش بوده است.
وی بیان کرد: توجه ویژه دولت خدمتگزار به مناطق روستایی و محروم همگام با توسعه پرشتاب و همه جانبه كشور، روستاهای این بخش نیز در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته اند.
زال با تقدیر از حمایتهای استاندار استان مرکزی و معاونین ایشان، نماینده مردم ساوه و زرندیه، فرماندار زرندیه از فعالیت و اقدامات دهیاران و شوراهای اسلامی نیز قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: فرصت های زیادی برای خدمات رسانی در روستا ایجاد شده است که لازم است دهیاران و شوراهای اسلامی به این فرصتها برای عمران و آبادانی بیشتر توجه کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group