شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس شبكه بهداشت و درمان ساوه گفت: با پیگیری های انجام شده، اقدامات لازم برای جذب یك جراح مغز و اعصاب در این شهرستان انجام شده است.

حبیب رضایی افزود: از اول مهرماه این جراح در بیمارستان مدرس فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

وی با اشاره به اینكه جراح مغز و اعصاب یكی از مهمترین نیازهای بخش درمان این شهرستان است، افزود: هم اكنون 70 پزشك متخصص و 104 پزشك عمومی در این شهرستان خدمات ارائه می كنند.

رضایی با بیان اینكه در زمان حاضر در بخش درمان این شهرستان كمبود پزشك متخصص وجود ندارد، افزود: افزایش و به كارگیری پزشكان فوق تخصص از برنامه های مهم این شبكه است.

رئیس شبكه بهداشت و درمان ساوه ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ساوه و نیز جمعیت رو به رشد آن، جراح مغز و اعصاب نیاز این شهرستان است تا با فعالیت بخش سی تی اسكن و جذب این متخصص بتوانیم بخش جراحی مغز و اعصاب را در بیمارستان مدرس راه‌اندازی كنیم.

وی اظهار داشت: تجهیز بخش درمان ساوه به جراح مغز و اعصاب خواسته به حق مردم است تا با استقرار آن در شهرستان مانع از اعزام بیماران تصادفی و نیازمندان به اعمال جراحی مغز و اعصاب به مركز استان یا شهرهای همجوار شویم.

رئیس شبكه بهداشت و درمان ساوه همچنین از اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای خرید و نصب یك دستگاه ام آر آی خبر داد و افزود: این مركز نیز در بیمارستان مدرس این شهر راه اندازی می شود.

به گفته وی، هم اكنون ساوه 205 تخت در دو بیمارستان دارد كه با احداث بیمارستان 160 تخت خوابی نیاز این شهرستان به این امر به صورت كامل رفع خواهد شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group