شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مرحوم حسين اسلامي نماينده فقيد ساوه و زرنديه و سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي متولد سال 1345 در روستاي سرحد از توابع شهرستان ساوه بود.

آن مرحوم در دوره هفتم مجلس از حوزه انتخابيه ساوه و زرنديه وارد خانه ملت شد و در طول دوره فعاليت كاري در مجلس منشا خدمات گسترده و ارزنده اي در سطح ملي و حوزه انتخابيه بود و به عنوان نايب رييس كميسيون اصل نود در مجلس هفتم انتخاب شد.

وي همچنين در فراكسيونهاي اصولگرايان، كارگري، فرمانداري هاي ويژه، سرمايه گذاري، ورزشي، مناطق ويژه اقتصادي، گروه دوستي پارلمانهاي ايران - تايلند، ايران - كامبوج و ايران - سريلانكا و كميسيون هاي تدوين طرح نظارت بر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عضويت داشت.

وي در انتخابات دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي نيز شركت و در سال 1386 با كسب 41 هزار و 634 راي به مجلس هشتم راه يافت و به عنوان سخنگوي كميسيون اصل 90 انتخاب شد.

مرحوم اسلامي دانشجوي دكتراي فلسفه بود و به زبان هاي فرانسه، انگليسي و عربي آشنايي داشت و قبل از ورود به مجلس رياست اداره عقيدتي سازمان هوافضا را بر عهده داشت.

آن مرحوم پيش از اين به علت عارضه به بيماري، چند روزي را در بيمارستان به سر برد ولي مدتی  در جلسات علني مجلس حضور يافت.

وي از حدود سه ماه قبل  از فوتش به دليل جراحات ناشي از دوران هشت سال دفاع مقدس تحت درمان قرار گرفت و مدتي نيز در بيمارستانهاي داخل و خارج از كشور مشغول درمان بود.

مرحوم اسلامي كه از جانبازان جنگ تحميلي و از خانواده شهدا بود، صبح روز شنبه 12 شهریورماه 90 بر اثر سكته قلبي در بيمارستان شهيد چمران تهران دار فاني را وداع گفت.

اسلامي از خردادماه  سال گذشته دچار كمبود پلاكت خون ناشي از عوارض شيميايي دوران جنگ تحميلي شد و از ناحيه طحال با مشكل مواجه شد.

مراسم اولین سالگرد درگذشت آن مرحوم روز پنچشنبه 9 شهریورماه با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستان و نیز مردم قدرشناس ساوه و زرندیه در مسجد انقلاب ساوه از ساعت 5 الی 7 بعدازظهر برگزار می گردد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group