شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

جمعی از مردم ساوه در اعتراض به عدم پرداخت سپرده های خود در موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان شعبه ساوه مقابل این بانک تجمع نموده و خواستار استرداد سپرده های خود شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، یک مالباخته در این خصوص مدعی شد: چندماهی است که با تبلیغات عوام فریبانه این بانک مقداری پس انداز خود را در این موسسه سپرده‌گذاری کردم تا بتوانم مبلغی وام بگیرم و برخی مشکلات خانوادگی خود را با دریافت وام از طریق سپرده گذاری در این موسسه حل کنم.
وی که خود را محمد نوروزی معرفی می‌کرد، افزود: طبق وعده مسوولین این موسسه قرار بود که در خردادماه سال‌جاری با تکمیل مدارک مورد نیاز وام را بگیرم اما، با مراجعه به بانک نه تنها از پرداخت وام امتناع کردند بلکه با اظهارات غیر منطقی رئیس شعبه مواجه شده و از پرداخت مبلغ سپرده شخصی اینجانب به بهانه اینکه حسابها مسدود شده است خودداری می‌شود.
یک شهروند ساکن در یکی از روستاهای ساوه نیز مدعی شد: بنده مبلغ 9 میلیون تومان که حاصل دسترنج مشقت بار خودم در روستا بوده است را در این موسسه سپرده کرده ام اما، نزدیک به دو هفته است که هر روز برای دریافت پول خود به این بانک از روستا می‌آیم و رئیس بانک در جواب می‌گوید: حسابها مسدود شده است و پول هم نداریم.
رحم علی حامدی افزود: هر روز وعده می دهند که به زودی مشکل حل می شود اما خبری نیست و علیرغم وعده مسوولین این موسسه نسبت به پرداخت مطالبات تاکنون وعده های آنان تحقق پیدا نکرده است و مسوولان شهرستان نیز پاسخگو نیستند.
وی بیان کرد: رئیس این بانک در جواب مراجعه کنندگان می گوید: موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان فعلا نمی تواند پولی پرداخت کند و قول زمان خاصی را هم به مردم نمی دهیم.
یک فرد دیگر به خبرنگار ایسنا گفت: در آخرین اظهار نظر رئیس شعبه پرداخت تعهدات این موسسه توسط بانک قوامین بیان شده است و می گویند بانک قوامین طبق دستور بانک مرکزی ملزم به پرداخت تعهدات این موسسه گردیده است.
علی الیاسی افزود: متاسفانه با مراجعه به بانک قوامین ، رئیس این بانک از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و دستورالعمل صادره از بانک مرکزی مبنی بر پرداخت مطالبات مال باختگان را انکار می نماید و در جواب مردم می گوید به ما ارتباطی ندارد.
وی بیان کرد: وی تصریح کرد: متأسفانه کسی جوابگوی اعتراضات ما نیست و علیرغم مکاتبات با مسوولین ارشد شهرستان هیچ یک از آنها جهت پاسخ گویی در میان تجمع کنندگان حاضر نمی شوند.
به گزارش ایسنا، رئیس موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان نیز در پاسخ به سوالات خبرنگار ایسنا از ارائه توضیحات در این خصوص امتناع کرد و گفت: به سوال خبرنگاران در این خصوص پاسخ نمی‌دهم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group