شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از کشف بزرگترین محموله قاچاق کالا و مواد نیروزا در این شهرستان به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ علی اصغر طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: ماموران یگان امداد و پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان ساوه با انجام یک سری عملیات اطلاعاتی و پلیسی در ساعت 3 بامداد 15 مردادماه سالجاری در اتوبان ساوه – سلفچگان موفق به توقیف یک دستگاه تریلی گردیدندو ضمن بررسی مدارک و بازدید از کانتینر مشخص شد این تریلی حامل کالای قاچاق است.
وی افزود: این تریلی در بندرعباس بارگیری شده بود و قصد داشت کالای قاچاق که شامل کراتین، مواد نیروزا، لباس، پارچه و شلوار چین بود را به مرکز کشور منتقل کند.
وی خاطرنشان كرد: در اين رابطه سه نفر از عوامل اصلي قاچاق كالا دستگير و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
این مسوول انتظامی با اشاره به اقدامات پليس در راستاي برخورد با پديده قاچاق كالا گفت: پليس با تشديد اقدامات كنترلي و جلب مشاركت و همراهي مردم با اين پديده مخرب كه علاوه بر مشكلات اقتصادي، معضلات امنيتي و فرهنگي براي جامعه دارد، برخورد مي‌كند.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت توسط قاچاقچيان و افراد فرصت طلب از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد.
فرمانده نیروی انتظامی ساوه در بخش دیگری از این گفت و گو از کشف مشروبات الکلی به ارزش 250 میلیون ریال نیز خبر داد و افزود: در بازرسی یک دستگاه خودرو مقادیر قابل توجهی انواع بطری مشروبات الکلی کشف گردید.
طالبی خاطر نشان کرد: این مشروبات به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس کشف و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group