شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با هفته اطعام نیازمندان (15 تا 21 مرداد)در مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، امام جمعه ساوه و جمعی از خیرین و مسوولان محلی بازارچه رمضان در دریاچه تفریحی ساوه گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در این مراسم در سخنانی گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام (از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان) بازارچه‌های رمضان در سه شهرستان استان مرکزی و در شهرهای اراک، ساوه و خمین برپا می‌شوند.
محسن ولیئی افزود: در ماه مبارک رمضان این نهاد برنامه های خاصی را به منظور جلب مشارکت مردم به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان اجرا می‌کند.
وی بیان کرد: برپایی بازارچه‌های رمضان یکی از این برنامه هاست که در آن تولیدات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد جهت فروش با قیمت بسیار مناسب به شهروندان عرضه می‌شود.
وی اجرای طرح اکرام ایتام، سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت، اجرای طرح کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، توزیع سبد کالا و ... را از جمله طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
ولیئی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و100 یتیم در استان تحت حمایت 9 هزار و 500 حامی هستند، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان حامیان بیشتری حمایت از ایتام را بر عهده بگیرند.
به گزارش ایسنا، مدير كميته امداد امام خمينی(ره) ساوه نیز گفت: ارائه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد از اهداف برپایی این بازارچه است و مددجویان محصولات تولیدی خود را که از طریق طی دوره های مهارتی این نهاد آموخته اند را عرضه می‌کنند.
محمد تقی جوادی افزود: اهميت اين نمايشگاه در اين است كه برخي از مدد جويان با پشتکار و تلاش و با اخذ تسهيلات کم، توانسته اند مشاغل پايداري را براي خود و ديگران ايجاد کرده و به خودکفایی برسند.
وی بیان کرد: در اين نمايشگاه غرفه هاي مواد غذايي، توليدي هاي انواع پوشاك، جذب حاميان ايتام، و ... توسط مدد جويان براي عرضه خدمات به عموم مردم بر پاست و از 14 مردادماه به‌مدت يك هفته همه روزه در محل درياچه تفریحی ساوه برای بازديد عموم داير است.
جوادی برگزاری طرح مفتاح الجنه و دیدار با خانواده های نیازمند و رفع مشکلات آنان، برگزاری سفره‌های آسمانی، اكرام ايتام و اطعام نيازمندان را از برنامه‌های پيش‌بينی شده اين اداره در ماه مبارك رمضان ذکر کرد.
گفتنی است در این مراسم از تنی چند از خیرین و نیکوکاران و حامیان ایتام با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group