شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساوه گفت: يکي از مهمترين مجريان پروژه هاي شهرداري ساوه سازمان عمران است؛ سازماني که مهمترين بخش کاري خود را به ثمر رساندن پروژه هاي عمراني دانسته و همواره بر آن است تا بتواند راندمان کاري خود را افزايش داده و رقم بودجه خود را بالا ببرد.
رضا مصباحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری ساوه با خرید و نصب دستگاه تولید قطعات بتنی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به كارگاه مكانیزه برای تولید این محصول مجهز شده است، گفت:این دستگاه توان تولید روزانه حدود 12 هزار قطعه انواع كف پوش بتنی و بالغ بر 3 هزار قطعه جدول پرسی را دارد؛ همچنين با احداث و تجهیز كارگاه تولید قطعات بتنی، این سازمان قادر است علاوه بر رفع نیازهای شهرداری ساوه، بخشی از نیاز شهرهای مجاور به این محصول را نیز تامین كند.
وی بیان کرد: سازمان عمران تولید کننده قطعات پیش ساخته بتنی طبق استاندارد و همچنین جدول‌های پیش ساخته ماشینی است که در مقایسه با جدول‌های معمولی با شن و ماسه شکسته و عیار سیمان 400 و مقاومت خمشی 55 توسط دستگاه به طریقه ویبره پرس تولید می‌شود که حداقل مقاومت فشاری کف فرش 300 تا 400 کیلوگرم بر سانتی متر و حداکثر جذب آب سنگ فرش‌های بتنی 5 درصد است.
وی با اشاره به اینکه پروژه اجرای کف پوش معابر سطح شهر یکی از 15 پروژه عمده سال‌جاری سازمان عمران در قرارداد با شهرداری ساوه است، افزود: کار کف‌پوش گذاری، اجرا و ساخت پیاده رو در بلوارها و خیابان‌های سطح شهر به منظور ارائه خدمات رفاهی و توسعه عمران شهری در حال انجام است.
وی اظهار کرد: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در سال اجرا می‌شود و در حال حاضر این سازمان برای رسیدن به راهکارهای افزایش و عمر مفید کف پوش در این شهر تلاش می کند.
ویبا اشاره به تعامل مطلوب بین معاونت فنی عمرانی شهردای و آزمایشگاه مکانیک خاک ساوه بیان کرد: تنوع قالب و کنترل اتوماتیک باعث تولید یکنواخت و پیوسته در تعداد، رنگ، شکل و ابعاد مختلف است.
وی با بیان اینکه کارخانه تمام اتوماتیک جدول و کفپوش پرسی سازمان عمران شهرداری ساوه تولید کننده انواع کفپوش و جدول در رنگها و سایزهای مختلف است گفت: اجرای کفپوش میدان امام حسین (ع) ، اجرای کفپوش خیابان فردوسی، و میدان فلسطین و نیر اجرای کفپوش بلوار شهید بهشتی از فردوسی تا میدان آزادی و ... از جمله اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در سه ماهه نخست سال‌جاری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group