شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: پنج پروژه این شهرستان در طرح مهر ماندگار دولت قرار گرفت.

علی رضا هدایتی افزود: این پروژه ها شامل مجتمع اداری، مجتمع فرهنگی هنری زرندیه، قطعه خط آهن تهران- همدان در حوزه این شهرستان به طول 52 كیلومتر، بیمارستان امام رضا(ع) و آبرسانی به 12 روستای این شهرستان است.

وی بیان كرد: عملیات اجرایی مجتمع اداری و فرهنگی این شهرستان هر دو از سال 83 توسط اداره راه و شهرسازی آغاز شده و هم اكنون اجرای هر یك از آنها حدود 90 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

هدایتی ادامه داد: احداث این خط آهن در محدوده ساوه و زرندیه در استان مركزی از سال 87 آغاز شده است و با صرف حدود 240 میلیارد ریال اعتبار تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 89 آغاز شده و هم اكنون 20 درصد پیشرفت فیزیكی دارد كه كمبود اعتبار در گذشته روند اجرای آن را كند كرده بود.

وی گفت: با توجه به خشكسالی های متوالی و كمبود آب مورد نیاز در برخی روستاهای این شهرستان، پروژه آبرسانی به 12 روستای این شهرستان در طرح مهر ماندگار قرار گرفت.

به گفته وی، این روستاها نیز شامل فرج آباد، ملارد، كبود كمر، بلوبند، ازبیزان، چلسبان، مجتمع سلطان احمد لو، آغذیگنگ، بیدلو، برهموم، چناقچی سفلی و منجیقان است.

وی بیان داشت: در طرح مهر ماندگار دولت با اتمام پروژه های نیمه تمام و انجام فعالیت های زیربنایی مسیری روشن در برابر دولت های بعدی گذاشته و به نوعی دولت های آینده را مكلف به ادامه این راه ساخته است .

وی افزود: طرح های مهر ماندگار به مثابه هدایایی ارزنده از سوی دولت عدالت محور برای ملت شریف ایران اسلامی است كه در نهایت احترام و امتنان به آنان اعطاء خواهد شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group