شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: لازمه فعالیت در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و ... برخورداری از نعمت امنیت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، سرهنگ علی اصغر طالبی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: حفظ ارزش‌ها و برقراری امنیت، برخورد مستمر و قاطع با ناهنجاری ها و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی سه موضوع مهمی است که پلیس در حوزه امنیت، به آن می پردازد.
وی از افزایش 2 برابری کشفیات مواد مخدر، و اقزایش 3 برابری کشفیات ماهواره و مشروبات الکلی در سالجاری در ساوه خبر داد و بیان کرد: این کشفیات با تلاش شبانه روزی پلیس شهرستان و همکاری مردم صورت گرفته است.
وی پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: در این راستا با برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه دامداران به منظور جلوگیری از سرقت احشام، آموزش‌های خانواده در مدارس و دانشگاهها، آموزش اصناف و بانکها صورت گرفته است.
این مسوول انتظامی همچنین گفت: در سال جاری از مجموع 23 هزار و 829 مورد تماس تلفنی با 110 تعداد 14 هزار و 150 مورد آن عملیاتی شده است.
وی همچنین از احداث کلانتری جدید در شهرستان خبر داد و گفت: از آنجائیکه شهرک جدید التاسیس علوی با حدود 15 هزار جمعیت در شهرستان ساوه ایجاد گردیده است لذا به منظور تحت پوشش قرار دادن این شهرک مقدمات احداث کلانتری علوی در این منطقه آغاز و برای خدمت رسانی به ساکنین این شهرک فعالیت خواهد کرد.
طالبی تجهیز پلیس و افزایش آگاهی مردم را از دلایل ارتقای ضریب امنیتی برشمرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و مسایل امنیتی را در تماس با 110 و یا 197 با پلیس در میان بگذارند چرا که مركز فوریت های پلیسی 110 تاثیرات بسیار ارزشمندی را در زمینه مقابله با جرایم داشته و تلاش كرده كه بتواند در كمترین زمان ممكن بسیاری از مشكلات شهروندان را برطرف كند.
وی همچنین با اشاره به کاهش 50 درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: کاهش جرایم در طول سال نیازمند فرهنگ سازی دستگاههای فرهنگی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group