دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

همزمان با فرا رسیدن اول خردادماه روز بهره روی گردهمایی هم اندیشی مدیران صنایع شهرستان ساوه با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، مدیرعامل بانک ملی استان، فرماندار ساوه، منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و محلی در سالن اجتماعات فرمانداری ساوه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، فرماندار ساوه در این مراسم با یادآوری نامگذاری سال 91 با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: باید همگان در عملی کردن و تحقق تدبیر مقام معظم رهبری بصورت راهبردی حرکت کنیم.
علی محمد گلستانی فرد با اشاره به تحریم های دشمنان نظام اسلامی افزود: باید در حمایت از تولید ملی یک دفاع تمام عیار داشته باشیم تا بتوان تحریم های دشمنان را بی اثر کرد.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از تولید داخلی اظهار کرد: صاحبان صنایع در سال تولید ملی بر معرفی عملکرد و توانمندی های واحدهای تولیدی و صنعتی خود و کالاهای تولیدی بیش از پیش تلاش کنند.
وی بالابردن و ارتقای کیفیت تولید، رقابت با دیگر محصولات تولیدی، آشنایی با ذائقه ایرانی، لحاظ کردن سلیقه مشتری و تبلیغ را با عنوان راهکارهای تقویت تولید ملی برشمرد.
گلستانی فرد در پایان تصریح کرد: این گردهمایی با هدف ارائه راهکارهایی در حمایت از تولید ملی و نیز حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شده تا نتایج و دستاوردهای آن و نیز مشکلات پیش روی صاحبان صنایع برای تصمیم گیری به مرکز استان ارسال شود.
به گزارش ایسنا احمدی نماینده انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه نیز در این گردهمایی گفت: علت تعظیلی برخی از صنایع فقط نقص مدیریتی نیست بلکه واردات اجناس بی کیفیت تولید خارج عمده ترین دلیل تعطیلی کارخانجات است.
وی از مسوولان خواست تا برای تحقق نامگذاری سالجاری با صنایع تعامل بیشتری داشته باشند تا شاهد خودکفایی و استقلا اقتصادی در سطح کشور باشیم. گفتنی است در این مراسم تنی چند از مدیران صنایع به بیان دیدگاهها، نظرات و مشکلات پیش روی خود پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group