دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

در مراسمی همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیران سازمانهای مردم نهاد شهرستان ساوه نماینده سازمان های مردم نهاد این شهرستان در هیئت نظارت تغییر یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با هدف اجرای آیین نامه وزارت کشور درخصوص تشکیل هیئت نظارت بر سازمان های غیر دولتی، گردهمایی مدیران تشکل های مردم نهاد ساوه جهت انتخاب نماینده این سازمان ها در هیئت نظارت شهرستان برگزار شد.
بنا بر این گزارش داود حقیقی کارشناس امور اجتماعی فرمانداری ساوه با ارائه توضیحاتی پیرامون شرح وظایف این هیئت ، به تبیین بخش هایی از آن پرداخت و در ادامه جلسه پس از برگزاری انتخابات، حمید رضا یاوری مدیر عامل سازمان مردم نهاد رهپویان زندگی بهتر با کسب 8 رای از 15 رای ماخوذه به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت بر تشکل های غیردولتی شهرستان ساوه انتخاب شد و محمد شرافت نامزد دیگر انتخابات توانست 6 رای کسب کند.
نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان ساوه در هیئت نظارت پس از انتخاب خود با بیان برنامه های خود به خبرنگار ایسنا گفت: مدیریت مشارکتی و همکاری بین بخشی را به عنوان اولویت کاری خود می دانم.
حمیدرضا یاوری افزود: استفاده از پتانسیل های جمعی، بهره مندی از توانمندی خیرین، ارتباط به صنایع، پرداختن به موضوعات روز جامعه و ارتباط موثر بین سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه هاست.
هیئت نظارت بر تشکل های غیردولتی مشتمل بر 3 عضو است که اعضای آن فرماندار ـ نماینده شورای اسلامی شهرستان و نماینده سازمان های مردم نهاد است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group