دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

امام جمعه موقت ساوه گفت: طرح شوم الحاق بحرین به عربستان یک اقدام توطئه آمیز و بحران ساز بوده و محکوم به شکست است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، حجت الاسلام علی بدرخانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه با اشاره به جنایات آل خلیفه و ال سعود با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل افزود: بازداشت انقلابیون، بازداشت زنان و کودکان ، شکنجه و آزار جنسی آنها، تهدید عالمان و روحانیان دینی از جمله جنایات آل خلیفه و آل سعود در کشور مظلوم بحرین است.
وی بیان کرد: آل خلیفه برای کسب منافع شخصی خود حاضر است استقلال کشور خود را از بین ببرد و طرح اتحاد و الحاق بحرین به عربستان را مطرح کرده که ما در حمایت از مردم مظلوم بحرین ضمن اعلام انزجار از این تصمیم آن را محکوم می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت یك خواننده به ساحت مقدس امام هادی (ع)، گفت: امام هادی (ع) نماد بلند مظلومیت است و این موضوع چه در زمان حیات آن حضرت و بعد از شهادت آن بزرگوار قابل مشاهده است چرا که دشمنان شیعه و وهابیون بارگاه مقدس آن حضرت را تخریب کردند و اخیرا نیز در توطئه ای دیگر یک خواننده با خواندن ترانه ای به مقدسات شیعه و آن امام همام در هجو موضوع انتظار ظهور اهانت کرده است.
خطیب موقت جمعه ساوه همچنین با اشاره به درپیش بودن سوم خردادماه سالروز جماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر شاه بیت آن است.
بدرخانی تصریح کرد: امروز اگر شاهد عقب نشینی صهیونیستها از لبنان و وحشت آنها از موشکهای حماس و فلسطین اشتغالی هستیم ، معلمان آنان جوانانی بودند که با کمترین امکانات در این روز بزرگ حماسه آفریدند.
وی همچنین در خطبه اول نماز نیز ضمن سفارش به رعایت تقوی گفت: تنها راه سعادت انسان تقوی است و به برکت تقوی و ترک معصیت است که انسانها به سعادت اخروی می رسند.
آمادگی برای استقبال از ماه رجب، تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، برخورداری از سعه صدر در مسائل و مشکلات پیش روی و توطئه های شیطانی بوجود آمده در کشور آذربایجان از دیگر محورهای صحبتهای امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group