دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین گردهمایی دوقلو و چندقلوهای ساوه ای با حضور بیش از 200 نفر از دوقلوها در محل این کانون برگزار شد.
رئیس کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان شهرستان ساوه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی گفت: این گردهمایی برای اولین بار در مقطع سنی بین 6 تا 16 سال و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیتهای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به منظور برنامه ریزی برای اوقات فراغت برگزار شد.
محبوبه پیرانی شناسايي و گردهمايي دوقلوها و چندقلوهاي شهرستان ، بسترسازي فرهنگي در محيطي پرنشاط و اشاعه برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و آموزشي با مشاركت فعالانه دوقلوها و چندقلوها در اين امور را از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی ذکر کرد و افزود: به دلیل محدودیت فضا امکان دعوت از دوقلو و چندقلوها در دیگر مقاطع سنی فراهم نشد اما در نظر داریم بزرگترین اجتماع دوقلوهای شهرستان را در آینده نزدیک با مشارکت مسوولان شهرستان برگزار کنیم.
وی بیان کرد: در این گردهمایی برنامه‌هاي شاد و متنوعي همچون نمايش‌هاي كودكانه و عروسكي، شعر خوانی، اجراي موسيقي شاد و زنده، کارگاه نقاشی و سفالگری ، اتاق بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هاي اين گردهمايي بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group