دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

با حضور وزیر ورزش و جوانان، عملیات احداث بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه در زرندیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، این مراسم ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استان مرکزی و شهرستان زرندیه در «شهرک نمونه گردشگری سرزمین ایرانیان شهرستان زرندیه» برگزار شد.

در همین ارتباط فرشاد شهریاری مدیر پروژه گلف این مجموعه در گفت‌و‌گویی با خبرنگار ایسنا، از احداث بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه در زرندیه تا دو سال آینده خبر داد.

شهریاری گفت: این مجموعه گلف در زمینی به مساحت 96 هکتار دارای دو زمین بزرگ و کوچ 18 و 9 حفره‌ای است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی، با مشارکت پیمانکارانی از استرالیا، هند و ایران احداث می‌شود.

وی در خصوص میزان اعتبار ساخت این مجموعه اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که تکمیل این پروژه نیاز به اعتباری حدود 15 تا 20 میلیارد تومان دارد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که با توجه به فراگیر نبودن رشته گلف در ایران، آیا این میزان سرمایه‌گذاری برای بخش خصوص بازدهی خواهد داشت؟ به خبرنگار ایسنا گفت: مطمئن هستیم این سرمایه‌گذاری در دراز مدت سود خواهد داشت؛ هم‌اکنون گلف جایگاه بسیار خوب در جهان پیدا کرده و در ایران هم افراد زیادی از جمله اعضای سفارت‌خانه‌ها علاقه‌مند به این رشته هستند که در روزهای پایانی هفته برای بازی رشته گلف، به امارات می‌روند و در نهایت فکر می‌کنیم علاقه‌مندان خاص خود را این مجموعه پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group