دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مراسم تودیع معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه برگزار شد.
در مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی،  فرماندار ساوه، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان ساوه و جمعی از فرماندهان و پرسنل انتظامی استان مرکزی و شهرستانهای ساوه و زرندیه از زحمات سرهنگ مصطفی ویسمه ای در طول مدت زمان مسوولیت خود در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ساوه تقدیر و سرهنگ علی اصغر طالبی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ساوه معرفی گردید.
معاون استاندار و فرماندار ساوه در این مراسم در سخنانی گفت: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش از جایگاه بالا و ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و این واقعیتی است که همگان آن را احساس می کنند.
علی‌محمد گلستانی‌فرد با بیان اینکه امنیت، زیربنایی‌ترین و اساسی‌ترین خواسته برای جامعه است، افزود: اگر امنیت نباشد هیچ کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ... صورت نمی‌گیرد و جامعه دچار اختلال می شود چرا که پایه و اساس جامعه وجود نظم و آرامش و امنیت است.
وی با بیان اینکه مبنای شکل گیری دولت نیاز به امنیت و آرامش بوده است، تصریح کرد: نظام اسلامی بر اساس تفکرات و اهمیتی که برای جامعه اسلامی قائل است برای دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز اهمیت زیادی دارد که این مهم فقط در سایه امنیت میسر خواهد بود.
گلستانی فرد با اشاره به اینکه مسوول برقراری امنیت نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی منحصر بفرد با ماموریت‌های تعریف شده برای خود متولی برقراری امنیت بوده و همه دستگاهها نیز پشتوانه آن هستند.
رئیس شورای تامین شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط خاص و ویژگی‌های شهرستان ساوه گفت: علی‌رغم وجود حدود 30 هزار از افاغنه و اتباع خارجه، مهاجر پذیری، قطب صنعتی، علمی، کشاورزی، قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور شهرستان ساوه اما عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم و آرامش قابل دفاع و مطلوب است.
به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه نیز با ارائه گزارش عملکرد خود در مدت حضور در این شهرستان گفت: در طول این مدت بیش از 82 هزار ماموریت عملیاتی شده است که نسبت به سال 89 افزایش 39 درصدی داشته است.
سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای از کاهش 50 درصدی وقوع قتل و 25 درصدی وقوع نزاع های دسته جمعی در سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد. وی افزود: در سال جاری یک هزار و 465 مورد سرقت در شهرستان کشف و در این خصوص یک هزار و 76 سارق دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه 100 درصد قتل‌های صورت گرفته در شهرستان با اقدام به موقع پلیس کشف شده است، افزود: چند مورد از قتل های صورت گرفته در شهرهای دیگر کشور در این شهرستان شناسایی و قاتل یا قاتلین دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر شاهد افزایش 39 درصدی کشفیات بوده ایم، بیان کرد: 126 کیلو انواع مواد مخدر که اکثر آنها صنعتی بوده اند کشف و در این میان 588 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.
این مقام انتظامی از دستگیری 210 نفر از معتادین و کارتن خواب ها نیز خبر داد و گفت: رشد 20 درصدی کشف سلاح جنگی، کشف 6 هزار و 378 عدد انواع ماهواره، کشف 15 هزار و 317 بطری مشروبات الکلی و یک هزار 411 لیتر مشروبات دست ساز و نیز دستگیری 55 نفر از اراذل و اوباش از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری بوده است.
به گزارش ایسنا، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: خدای متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری و سربازی را در یک نقطه دیگری از میهن اسلامی به اینجانب عنایت فرمود.
سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: نیروی انتظامی پیشگام امنیت است و در برقراری امنیت و نظم تمام ادارات و نهادها سهیم هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group