دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

اولین مجمع عمومی هم اندیشی هیئت های ورزشی شهرستان ساوه در سال 91 با حضور روسای هیئت های ورزشی، منتخب مردم ساوه و زرندیه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن ورزشی شهید چمران این شهر برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه در این نشست خواستار توجه هر چه بیشتر هيئت هاي ورزشي به برنامه ها و اجراي دقيق آن شد و گفت: با همدلی و تعامل بین مسوولین و هیئت های ورزشی بسیاری از مشکلات پیش روی ورزشکاران حل خواهد شد.
محمدرضا علیزاده با تاکید بر توانمندی‌های روسای هیات های ورزشی این شهرستان افزود: کسب عناوین مختلف ورزشی در سطوح و رشته های مختلف ورزشی و درخشش ورزشکاران دلیلی بر این ادعاست.
وی جمع آوری اطلاعات ورزشکاران و استعدادیابی آنها را به عنوان مهمترین اولویت این اداره ذکر کرد و افزود: با پتانسیل موجود در شهرستان می توانیم شاهد درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران در بسیاری از رشته های ورزشی در لیگ برتر کشور باشیم.
به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این نشست گفت: اهمیت به مقوله ورزش و جوانان یکی از موضوعاتی که شورای اسلامی شهر و شهرداری به جد آن را دنبال می کند.
رضا دربان افزود: در راستای حمایت از ورزش شهر شورای اسلامی شهر ساوه بودجه باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری را با افزایش 20 درصدی تصویب کرد.
وی همچنین از بهره برداری و یا احداث سالن های ورزشی در سطح شهر در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: قرار بود 10 سالن ورزشی در سطح شهر احداث شود اما به لحاظ صرفه اقتصادی و نیز استفاده بهینه جوانان و ورزشکاران از این سالن ها قرار شد بخشی از این سالن ها تجمیع شود که در نیمه اول سال جاری شاهد بهره برداری از 3 سالن ورزشی خواهیم بود.
گفتنی است دراین نشست پیرامون اعلام برنامه های سال 91 جهت پیشرفت ورزش و مشکلات پیش رو بحث وگفت‌وگو شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group