دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه نیز در از درخشش تیم های پایه فوتسال این باشگاه خبر داد و گفت: با تعامل و ارتباطات باشگاه با مردم و هواداران به نتایج مورد نظر دست یافتیم و در همه رده ها توانستیم در سطح استان مقام اول را کسب کنیم.
حامد تسبیحی  با تاکید به اینکه در این برهه رسالت باشگاه سنگین تر است افزود: انتظار داریم باشگاه با پتانسیل هایی که دارد و با حمایت مردم و مسوولان شایستگی خود را به خوبی نشان بدهد.
وی از تشکیل تیم های پایه فوتسال در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید خبر داد و بیان کرد: تشکیل این تیم های جهت پشتوانه تیم بزرگسالان بوده و اینکه بتوانند در آینده تیم بزرگسالان را پشتیبانی کنند.
وی افزود: تیم پایه امید باشگاه توانست در مسابقات گروهی کشوری که در شهر ابرکوه یزد برگزار شد قهرمان شده و به دور بعد صعود کند و تیم پایه نوجوانان نیز در مسابقات کشوری که در کلاردشت از 31 فروردین ماه به مدت یک هفته برگزار می شود، حضور دارد.
تسبیحی در بخش دیگری از این گفت و گو از تشکیل و راه اندازی دراگون بت آقایان وبانوان در این شهر نیز خبر داد و اظهار کرد:در رشته ورزشی کاراته نیز تیم کاراته باشگاه شهرداری ساوه در مسابقات لیگ دسته یک کشور موفق به کسب عنوان سوم شد.
وی تصریح کرد: لازم بذکر است حسن خلق مربیان و بازیکنان این تیم دست اندرکاران را بسیار تحت تاثیر قرار داد و تیم شهرداری ساوه موفق به دریافت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز شد.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ساوه در پایان کسب این افتخارات را مرهون همدلی، مساعدت و همیاری همه مسوولان و دست اندرکاران و مردم فهیم شهر ساوه دانست .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group