دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه گفت: براساس ارزیابی های اداره کل محیط زیست استان مرکزی این سازمان توانست رتبه برتر در ساماندهی پسماندهای عادی و جشن پایان دفن غیر اصولی پسماندها در این شهر را کسب کند.
رضا یزدی   گفت: این سازمان با سابقه کمتر از 2 سال خود با رعایت اصل 44 قانون اساسی و با واگذاری بیش از 95 درصد امور خود به 16 شرکت خدماتی فعال و بخش خصوصی و تنها 5 نفر نیروی رسمی که از مهمترین شاخصه های این سازمان در سطح کشور است، ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با آموزش همگانی شهروندی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهروندان به بسیاری از اهداف زیست محیطی خود دست یابد.
وی بیان کرد: در بین 35 شهر دارای این سازمان با توکل برخداوند متعال و حمایت‌های بی شائبه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و هدایت های اعضای هیئت مدیره و همکاری کلیه مسوولین و اعضای کارگروه مدیریت پسماند، شهرستان ساوه توانسته گوی سبقت را ربوده و از برترین و موفق ترین سازمان ها در زمینه مدیریت بهینه پسماند در کشور باشد.
وی اظهار کرد: این سازمان ضمن ارائه کلیه خدمات به شهروندان گام اول و اولویت برنامه ها را آموزش قرار داده که با توزیع 35 هزار جلد دفتر نقاشی و خوشنویسی در ابتدای سال تحصیلی 90 و همچنین توزیع 50 هزار بسته آموزشی شهروندی در سطح شهر این کار مهم را تحقق بخشیده است.
یزدی گسترش طرح تفکیک از مبدا در سطح منازل، ادارات و مدارس، ساماندهی کامل پسماندهای عفونی ،ساماندهی کامل نخاله های ساختمانی، و عمرانی، راه اندازی کارخانه پردازش و تولید کود کمپوست، برگزاری دومین جشن بزرگ کاغذ جهت حمایت از بیماران کلیوی، اولین جشن بزرگ قرآن جهت تعویض قرآن های قدیمی، اولین جشن بزرگ فلزات و پلاستیک در جهت حمایت از بیماران ام اس و خاص از جمله برنامه هایی است که این سازمان در سال گذشته و سالجاری صورت داده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group