دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

در مراسمی در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساوه از زحمات و تلاشهای شبانه‌روزی و برنامه‌ریزیهای مناسب دستاندرکاران طرح استقبال از بهار و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ساوه در ایام نوروز و فراهم کردن امکانات لازم و فضای مطلوب رفاهی و اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان با اهدای لوح تقدیرتجلیل شد.
منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم نیز در این مراسم در سخنانی گفت: مسوولان باید با حفظ وحدت و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.
شهلا میرگلوبیات با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای شهرستان ساوه، افزود: لازم است از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای تبدیل نمودن شهرستان ساوه به عنوان قطب گردشگری استفاده کرد.
وی با تقدیر از اقدام ارزشمند شورای اسلامی شهر ساوه در تجلیل از فعالیتها و زحمات در خور ستایش ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تصریح کرد: در ایام نوروز در بازدیدی که از سطح شهرستان داشتم فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی بسیار مطلوب بود که قابل تقدیر است.
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه هم در این جلسه در سخنانی گفت: شهرستان ساوه به دلیل واقع شدن در محور مواصلاتی کشور دارای اهمیت خاصی است و به همین منظور این شهرستان همه ساله در ایام تعطیلات بویژه ایام نوروز پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران و میهمانان نوروزی است كه لازمه برنامه ریزی بسیار جدی و دقیقی برای اسكان و پذیرایی مناسب از مسافران است.
رضا دربان افزود: از این رو با تلاش شبانه روزی ادارات و دستگاههای مرتبط، ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان ساوه علیرغم حجم بالای تردد مسافرین نوروزی توانست استقبال شایان توجهی از گردشگران و مسافر نوروزی بعمل آورده و خدمات مطلوبی ارائه دهد.
وی با بیان اینکه آنچه در تعطیلات نوروزی در این شهرستان رقم خورد نمونه بارز انسجام و تعامل در مديريت و خدمت به مردم بود، تصریح کرد: در سایه تعامل و همدلی بین دستگاههای خدمت رسان، مردم عزیز از خدماترساني انجام شده رضایت دارند.
وی با بیان اینکه تلاش‌های ستاد تسهیلات نوروزی در ساوه شایسته تحسین و تقدیر است، خاطر نشان کرد: لازم می دانم از طرف خود و اعضای شورای اسلامی شهر از خدمات ارزشمند این عزیزان که موجب رضایتمندی هموطنان و شهروندان را فراهم کردند تشکر و قدردانی کنم.
وی همچنین با تقدیر از زحمات شهرداری و سازمانهای تابعه نیز در طرح استقبال از بهار و در ایام نوروز گفت: تمیزی و تنظیف، نورپردازی، زیبایی و آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و مسافران و گردشگران نوروزی از جمله اقدامات و برنامه ریزیهای مثبت شهرداری برای رضایت مندی مسافران و میهمانان نوروزی بود.
به گزارش ایسنا، معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 5 میلیون مسافر نوروزی با خودرو از شهرستان ساوه عبور کردند، اظهار کرد: از این تعداد بالغ بر 8 هزار نفر در ستاد اسكان مسافران نوروزي پذيرش شدند.
محسن خاکباز افزود: با مشارکت همه دستگاههای اجرایی در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه دستگاههای مرتبط و مسوول در ایام نوروز و اتخاذ تدابیر لازم شاهد کاهش 50 درصدی تلفات جاده ای و فوتی در سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی بوده ایم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group