دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

// اختصاصی رادیو ساوه // در فاصله چند ماه تا آغاز هیجان انتخابات چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر ، گمانه زنی ها در خصوص نامزدهای شرکت کننده در این رقابت سیاسی اجتماعی آغاز شده است .

 

در میان نام های متعددی که برای رقابت انتخاباتی در این شهر گفته و شنیده می شود، نام های اعضای فعلی شورای شهر شامل عباس شعبانی ، رضا دربان، ناصر رحیمی، سید فخر الدین ابطحی، سید مرتضی سمنانی، محمود نجفی و سیده فاطمه مسئله گو شناخته ترین نام ها به شمار می آیند.

بنا بر این گزارش یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره اول که رای قابل توجهی نیز داشت و یکی از چهره های شاخص و مطرح شهر نیز می باشد در گفت و گو با رادیو ساوه از تنظیم لیستی از اسامی افراد تاثیر گذار در این رقابت انتخاباتی خبر داد و گفت: با برگزاری نشست های متعددی در خصوص ارائه یک لیست ائتلافی به همراه انتخاب شهردار مورد نظر که بی شک مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت وارد گردونه انتخابات شده و قطعا پیروز انتخابات خواهیم بود.

وی که نخواست نامش فاش شود افزود: در صورت نهایی شدن لیست به زودی آن را منتشر خواهیم کرد. همچنین شنیده شده افرادی همچون سید مرتضی ابطحی، مصطفی احمدی مشاور فرهنگی شهردار، محمد ابوالمعصوم ، سعید اسفندیاری، محمد مهدی نگهبان، حجت الله احمدی ، سید مصطفی مستقیم ،احمد پیمانی  ، سید عباس هدایتی ،حجت صبوحی، محمد حسین نگهبان، سید حسن ابراهیمی، عباس فرخ، سید رضا سبط احمدی، رضا شمس، رضا عبادی، محمود صدیق، سید حسن خدامی، علی اصغر کریمی، مسلم طاهری، صنم هدایتی، مهری روستائی گرایلو، رضا غفاری، قاسم صفویه،علی اصغر آرمیده و مسعود تشکری از دیگر افرادی هستند که قصد نامزدی در انتخابات شورای چهارم در ساوه را دارند.

این گزارش حاکی است طبق اخبار واصله ، برخی کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه وزرندیه قصد حضور تمام قد در انتخابات شورای شهر چهارم در شهر ساوه را دارند، این عده با تشکیل ائتلاف هایی ، در پی به دست آوردن ۱۱ کرسی شورای شهر ساوه می باشند . برخی از این کاندیداها ، ضرورت ایجاد تغییرات جدی در عرصه مدیریت شهری را انگیزه حضور خود در انتخابات آتی شورای شهر ساوه می دانند. در حالی برخی احتمالات دربارۀ قصد و تلاش افراد متعددی برای حضور در این رقابت انتخاباتی در ساوه شنیده می شود که به نظر نمی رسد این احتمالات و شنیده ها حداقل دربارۀ برخی از افراد چندان درست باشد. در عین حال رادیو ساوه آمادگی انتشار اسامی کاندیداهای احتمالی شورای چهارم در ساوه چه از طریق نظرات کابران محترم و چه از طریق تماس خود کاندیداها اعلام می نماید. پیش بینی می شود انتخابات ۱۴ ماه آینده شورای چهارم ، با توجه به همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، بسیار پررونق و پرشورتر از گذشته و با حضور چهره هایی مطرح برگزار شود .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group