دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیر كمیته امداد شهرستان ساوه گفت: همكاری و هماهنگی بیشتر موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد با این مجموعه موجب افزایش مشاركت های مردم شده و منجر به افزایش خدمات دهی به افراد محروم جامعه می شود.

محمد تقی جوادی افزود: هم اكنون حدود 30 موسسه خیریه یا سازمان مردم نهاد در این شهر دایر است كه گاه موازی كاری هایی در فعالیت كاری این مجموعه ها مشاهده می شود.

وی اظهار داشت: تاكنون نشست های مقدماتی با موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد این شهرستان انجام شده و پیشنهاد همكاری و تعامل بیشتر آنها با كمیته امداد امام خمینی(ره) مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه بیان داشت: یكی از برنامه های این نهاد برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان تشكیل امداد محله ها با كمك معتمدین و هیئت امنای مساجد است كه آنان به عنوان بازوان كمیته امداد محرومان واقعی را شناسایی و كمك های خیرین را برای رفع نیاز آنان هدایت می كنند.

وی گفت: یكی از اهداف تشكیل امداد محله ها این است كه كمك های خیرین در یك محله برای رفع مشكلات احتمالی نیازمندان همان محله توسط هیئت امنای مساجد و معتمدین هزینه شود.

وی با اشاره به تغییر رویكرد كمیته امداد بیان داشت: توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت كمیته امداد است كه تحقق این مهم در قالب برنامه های مختلف به ویژه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در كشور دنبال می شود.

مدیر كمیته امداد ساوه اظهار داشت: فعالیت‌های كمیته امداد به گونه‌ای است كه با تكیه بر توسعه مشاركت‌های مردمی در صدد است كه فاصله طبقاتی را كاهش داده و رفاه نسبی را برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد كند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group