دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مهندس حمید امیرحسینی یکی از کاندیداهای دوره نهم خانه ملت ، در پیامی ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم فهیم شهرستانهای ساوه و زرندیه برای حضور حماسی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خانم دکتر میرگلوبیات نماینده منتخب مردم این دو شهرستان تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است : بی گمان حماسه ای که ملت غیور ایران در 12 اسفند آفرید ، نشان دهنده بیداری ، هشیاری و آگاهی عمیق سیاسی در این برهه حساس و علاقمندی و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است. این حضور آگاهانه موجب شد تبلیغات دشمنان ایران اسلامی همچون همیشه ی تاریخ انقلاب اسلامی در نظر مردم شریف کشورمان بی ارزش باشد و به یاری خدای متعال  خنثی شود.

 

 

ساوه و زرندیه چون دو نگین                           مهد ایران زمین آراستند

مردمان غیور و آگاهش                                بهر کاری عظیم برخاستند

تردیدی نیست که حضور گرم و پر شور مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در کنار سایر مردم آگاه ایران اسلامی در پای صندوق های رای با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، موجب مایوس شدن دشمنان ایران اسلامی شده و رضایت خدای متعال و شادی روح بلند امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را در بردارد.

در این پیام تصریح شده است : به عنوان یکی از خدمتگزاران مردم بر خود واجب می دانم سپاس خود را از این حضور دشمن شکن و سرنوشت ساز به تک تک شهروندان ساوجی و زرندیه ای در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه ابراز داشته واکنون که به لطف ایزد منان ، شورای محترم نگهبان نیز رسما" صحت انتخابات حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه را تائید کرده است جا د ارد به سرکار خانم دکتر شهلا میرگلوبیات که با رای قاطع مردم غیور و قدرشناس این دو دیار به عنوان منتخب مردم برای ورود به خانه ملت ، برگزیده شد ه اند، صمیمانه تبریک عرض کنم و توفیق روز افزون ایشان را به عنوان نخستین بانوی نماینده استان مرکزی از ساوه و زرندیه  از خدای متعال خواستارم.

گفتنی است پیش از این پیام تشکر و قدر دانی مهندس امیرحسینی دروبسایت شخصی ایشان درج شده بود برای مشاهده اینجا کلیک نمایید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group