دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مسابقات فوتسال شبه لیگ شهرستان ساوه شب گذشته با قهرمانی بانک انصار در مجموعه ورزشی فجر ساوه خاتمه یافت.

به گزارش رادیو ساوه  این مسابقات با حضور 12 تیم منتخب در دو گروه 6 تیمی برگزار که نهایتا 2 تیم از هر گروه به مرحله پایانی راه یافتند که از گروه الف تیم بانک انصار به عنوان تیم اول و تیم دادگستری به عنوان تیم دوم و در گروه ب نیز تیم آموزش و پرورش به عنوان تیم اول و تیم مخابرات به عنوان تیم دوم به مرحله پایانی راه یافتند.

این گزارش حاکی است تیم بانک انصار و دادگستری با گذشتن از سد تیم مخابرات و آموزش و پرورش به فینال راه یافتند که در مسابقه فینال تیم بانک انصار با اختلاف 5 گل جام قهرمانی را بالای سر برد.

اضافه می کند با توجه به برگزاری اولین دوره این مسابقات، سطح آن در حد قابل قبولی برگزار گردید و با توجه به مشکلات برگزاری این دوره از مسابقات می طلبد با حمایت مسوولین شهرستان گامهای موثری در تداوم مسابقات از این دست به عمل آید.

شایان ذکر است فضای حاکم بر سالن در پایان مسابقات فضایی مملو از دوستی و محبت بین اعضا و مسوولین تیمهای راه یافته به فینال بود که تحسین ناظران و مسوولین شهر را برانگیخت.

گفتنی است در مراسم اهدای جوایز روسای ادارات ورزش و جوانان، دادگستری؛ مخابرات، آموزش و پرورش، بانک انصار هیات فوتبال و نهادهای وابسته و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

اعضای تیم فوتسال بانک انصار:

1-       محمد مهدی نژاد ابراهیم

2-       محمد خاکسار

3-       محمد طالبی

4-       محمود هیزجی

5-       محمد سلمانی

6-       مجید عبداللهی

7-       مجید زندی

8-       حامد سبزیکار

9-       صادق ذاکری

10-   امین پور شجاع

11-   مهدی جعفری

12-   علیرضا افخمی

سرپرست تیم: مصطفی تاجری

مربی تیم: حمید طبیبی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group