دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

افزایش 20 تا 25 درصدی حقوق کارمندان در سال آینده

 

استاندار مركزي گفت: حقوق كارمندان دولت در استان با در نظر گرفتن دليل بدي آب و هوا و مناطق كمتر توسعه يافته، 20 تا 25 درصد افزايش مي يابد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزي، علي‌اكبر شعباني‌فرد در پایان جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش استان در جمع خبرنگاران افزود: در استان مركزي و شهرستان اراك  به دليل بدي آب و هوا كاركنان دولت بايد بدي آب و هوا بگيرند.

 

شعباني‌فرد افزود: اين افزايش حقوق براي كارشناسان ارشد 25 درصد و براي كارشناسي و پايين تر از آن 20 درصد است، اين طرح در دي ماه تصويب شد و معاون اول رييس جمهور آن را ابلاغ  كرد.

 

وي در ادامه گفت: تمام شهر هاي استان شامل اين مصوبه مي شوند و تنها مركز استان و يكي از شهر هاي استان براي اجراي اين قانون دچار مشكل هستند ولي با تلاش‌هاي معاونت اول رييس جمهور و معاون منابع انساني رييس جمهور  مركز استان تا پايان امسال مشكل شهر اراك را نيز در دولت مطرح كنند و اين مصوبه را به استان ابلاغ كنند و استان اعمال اين بند را انجام دهد.

 

استاندار مركزي در پايان سخنانش خاطر نشان كرد: باید ستاد راهبردي آموزش و پرورش در سال 91 تشكيل و براي اول ابتدايي و تمام دوره اي آموزشي تعیين تكليف شود، استان مركزي داراي ثروت علمي بالايي است و در زمينه علم در جايگاه هاي نخست كشور قرار دارد و بايد تلاش خود را براي ارتقا سطح علمي كشور انجام دهيم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group