دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در شهرستانهای ساوه و زرندیه به مجلس راه یافت

 

 

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی گفت: انتخابات 12 اسفند بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان و افتخار و عزت ایران اسلامی شد.

حجت‌الله شایان‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان و افتخار و عزت ایران اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم به ویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند سیلی محکمی به دهان استکبار بود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی بیان داشت: مسئولان باید توجه داشته باشند که تقدیر و سپاس از این مردم خدمت‌رسانی هر چه بهتر به آنان است، ملت ایران مردم فهیمی هستند که در مواقع لزوم به یاری نظام شتافته و با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌ها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کنند.

شایان‌پور ضمن تبریک به نامزدهای راه یافته به مجلس خاطر نشان کرد: حماسه آفرینی مردم در انتخابات امسال بدون شک کمتر از حماسه‌آفرینی آنها در 9 دی 88 نبود و ایران اسلامی به این مردم بیدار و با بصیرت افتخار می‌کند.

وی با اشاره به راهیابی پنج نفر از نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان به مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: عباس رجایی از حوزه انتخابیه اراک و کمیجان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی از حوزه انتخابیه دلیجان و محلات، محمد ابراهیم رضایی از حوزه انتخابیه خمین، خانم شهلا میرگلو بیات از حوزه انتخابیه ساوه و قاسم عزیزی از حوزه انتخابیه شازند به عنوان نمایندگان مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان راهی مجلس شدند، در حوزه انتخابیه تفرش و فراهان نیز این جبهه در دور دوم انتخابات از کاظم سپاسی حمایت خواهد کرد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی گفت: محمد حسن آصفری نماینده برگزیده مردم اراک و کمیجان نیز از دایره اصولگرایی این جبهه خارج نبوده و ما وی را خارج از لیست اصولگرایان نمی‌دانیم.

شایان‌پور اظهار امیدواری کرد که با راهیابی هفت نفر از نمایندگان اصولگرای استان به مجلس نهم شاهد رشد و ارتقای هر چه بیشتر استان در ابعاد مختلف باشیم.

وی از برنامه‌ریزی به منظور تشکیل نخستین جلسه هم‌افزایی نمایندگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: جریان اصولگرایی در استان تلاش خواهد کرد به منظور ایجاد وحدت و هم‌افزایی هر چه بیشتر بین نمایندگان جلسات هم‌افزایی را سریع‌تر برگزار کند تا با تشکیل مجمع نمایندگان استان برنامه‌های لازم برای پیشرفت استان تهیه و تدوین شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه جریان اصولگرایی برآمده از جریان‌های فعال استان است، تاکید کرد: جبهه متحد اصولگرایان استان تنها برای بحث انتخابات فعال نشده بلکه همچنان با جدیت فعالیت‌های خود را دنبال خواهد کرد.

شایان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انشقاق در جبهه اصولگرایی گفت: متاسفانه در گذشته به دلیل منفعت‌طلبی و دنیا‌طلبی برخی از افراد مشکلاتی در اتحاد اصولگرایان به وجود آوردند که باید اصولگرایان بعد از این در چارچوب اصول اصولگرایی حرکت کرده و تن به پست  و مقام‌‌ها و برخی از حکم‌ها ندهند.

وی با اشاره به صدور برخی از احکام توسط مسئولان برای اعضای اصولگرایان گفت: متاسفانه بیشترین بهره‌برداری از این حکم‌‌ها را مسئولان می‌کنند که این پذیرفتنی نیست.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی در ادامه از آسیب‌شناسی انجام شده پیرامون رای برخی از روستاها به تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس بیان داشت: با هدفمندسازی یارانه‌ها مشکلاتی برای کشاورزان به وجود آمد و این مشکلات در رای برخی از روستائیان تاثیرگذار بود که این مشکلات باید در مجلس نهم و بودجه‌ریزی سال 91 مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group