دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

دکتر شهلا میرگلو بیات کاندیدای انتخابات مجلس از شهرستانهای ساوه و زرندیه می شود

Image دکتر شهلا میر گلو بیات در گفت و گوی اختصاصی با رادیو ساوه کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه اعلام کرد.

وی با اعلام این خبر گفت: بنا به درخواستهای مکرر مردمی و با توجه به اینکه در دو دوره ی گذشته مردم قدرشناس ساوه و زرندیه به اینجانب اعتماد نموده و با حضور در پای صندوق های رای آراء قابل توجهی را به نام اینجانب به صندوق ها ریختند در نظر دارم تا بار دیگر وارد صحنه انتخابات شوم و امیدوارم با حمایت مردم پیروز این دوره از انتخابات شوم.

 وی در پاسخ به سوال رادیو ساوه مبنی بر حمایت جناحها و احزاب مختلف از وی در انتخابات گفت: بنده در این دوره از انتخابات بصورت مستقل رقابت خواهم کرد.

میر گلو بیات که اصالتا اهل زرندیه است پزشک متخصص زنان بوده و هم اکنون رئیس بیمارستان شهید مدرس ساوه می باشد و طبق قانون جزو مشاغلی نمی باشد که نیاز به استعفای انتخاباتی داشته باشد.

بدین ترتیب با ورود میرگلو بیات به گردونه انتخابات ساوه و زرندیه ضمن افزایش شمار کاندیداها شاهد رقابت سختی  در این حوزه انتخابیه خواهیم بود.

به گزارش رادیو ساوه محمد مهدی امامی ناصری مدیر مسوول روزنامه فرهنگ آشتی ، اصغر نصیری مشاور شهردار تهران، علی اصغر عابدین پزشک داروساز ،  زینب فیروزی، حمید ثمری خلج،محمد نبوتی ، حبیب اله حبیبی ، سید مرتضی ابطحی،سید احمد نبوی، مرجان گلکار، ، سید حسن ابراهیمی، علی مقدسی، علی اکبر جعفری؛ علی اکبر وفایی از جمله افرادی هستند که جهت کاندیداتوری اعلام حضور کرده اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group