دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024
اقامه نماز جمعه در مصلی این شهر Image

امام جمعه ساوه از اقامه نماز جمعه این شهر با آغاز ماه مبارک رمضان در مصلی این شهر خبر داد.

 

 حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی همزمان با فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: شهرستان ساوه يكي از شهرستان‌هایی است كه بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي نماز جمعه اقامه شده است و استقبال مردم ولايت‌مدار این شهرستان از نماز عبادي سياسي جمعه در نوع خود بي‌نظير است.

 

 وی نماز جمعه را ميعادگاه وحدت عاشقان الهي خواند و افزود: نماز جمعه پایگاه وحدت، همدلی برادری است و حضور پرشور مردم در نماز جمعه باعث اقتدار نظام شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

 تقوی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم شهر ساوه و روستاهای همجوار از نماز جمعه اظهار کرد: مکان فعلی که به عنوان محل اقامه نماز جمعه در نظر گرفته شده بود جوابگوی حضور مردم در نماز جمعه به ویژه در مناسبت‌های خاص و ماه مبارک رمضان نبود و لذا با پیگیری‌های صورت گرفته ادامه عملیات اجرایی ساخت مصلی که بدلیل کمبود اعتبارات با وقفه انجام می‌شد در دستور کار قرار گرفت و به یاری خدای تعالی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان نماز جمعه در مصلی اقامه خواهد شد.

 

وی مصلي این شهر را يك پايگاه بزرگ عبادي و فرهنگي خواند و تصريح كرد: مصلی تنها نبايد براي نماز جمعه باشد بلكه بايد در امور فرهنگي نيز استفاده شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group