سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي در عمليات ويژه ماموران پليس در اين شهرستان خبر داد.



سرهنگ " مجتبي جمالي " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: به دنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر تيراندازي به سمت خودرو يک شهروند در يکي از خيابان هاي ساوه، بلافاصله مأموران انتظامي اين شهرستان به محل اعزام شدند.

وي افزود: با تحقيقات ميداني پليس اطلاعات و امنيت عمومي مشخص شد که متهم به دليل اختلافات قبلي اقدام به تيراندازي به سمت يک شهروند نموده که علاوه بر ايجاد رعب و وحشت عمومي، موجب ايجاد خسارت به وي شده و سپس بلافاصله از محل متواري شده است.

وی تصريح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصي پليس براي دستگيري متهم متواري آغاز شد که در نهايت با تلاش هاي صورت گرفته مخفيگاهش در اطراف ساوه شناسايي و در عمليات پليسي دستگير و يک قبضه سلاح کمري از وي کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه متهم به اتهام دو فقره تيراندازي به سمت منازل شهروندان تحت تعقيب پليس بود، بيان داشت: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان خاطرنشان کرد: جامعه به هيچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمين نخواهد بود و پليس همواره با افرادي که بخواهند به هر طريقي اقدام به قدرت نمايي و مختل کردن نظم و امنيت عمومي مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group