دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که با تهدید در فضای مجازی، باعث ایجاد رعب و وحشت همشهریان شده بود در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ "مجتبی جمالی" روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یکی از شهروندان و تهدید وی در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت برای اهالی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیس ساوه و بررسی های میدانی متهم که یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب بود را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این متهم سوابق متعدد درگیری و ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و گرم، توزیع مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی، نگهداری سلاح غیر مجاز و نزاع را در کارنامه خود دارد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر مقابله قاطع و قانونمند پلیس با مخلان نظم و امنیت در جامعه تأکید و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با مجاهدت و تلاش های شبانه روزی خود هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان امنیت و آسایش شهروندان را نخواهند داد و قاطعانه با آن ها برخورد می کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group