پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: انتخاب شهردار برای این شهر در صحن علنی شورا مراحل پایانی را طی می‌کند.

علی بسطام در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پذیرش استعفای «امیررضا یوسفیان» شهردار ساوه در ۱۴ آذرماه سال جاری، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تشکیل شد و بلافاصله در همان روز با اکثریت آرا «مهدی صفاخلج» به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی افزود: پس از انتخاب سرپرست شهرداری، در جلسات هفتگی شورای اسلامی شهر گزینه‌های پیشنهادی جهت تصدی سمت شهرداری مطرح و رزومه و برنامه‌های آنها دریافت شد که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

او گفت: گزینه‌های تصدی شهرداری ساوه، از جلسه آینده شورا اقدام به ارائه برنامه‌های خود خواهند کرد و پس از ارائه برنامه ها و بررسی آنها به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

بسطام با اشاره به معیارهای انتخاب شهردار توسط پارلمان محلی بیان کرد: توانمندی، تخصص، تعهد نسبت به انجام امور محوله در خصوص مسائل شهری، آگاهی داشتن به برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی، آشنایی با تئوری‌ها و نظریه‌های جدید در حوزه شهر از جمله معیارهای شاخص انتخاب شهردار است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر پس از بررسی دقیق گزینه های پیشنهادی متناسب با برنامه های ارائه شده توسط افراد، نسبت به انتخاب شهردار برای شهر ساوه اقدام خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه ابراز امیدواری کرد که شهردار ساوه تا پایان دیماه انتخاب شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group