پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه پاسخگوی حجم بالای تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیست.

حجت‌الاسلام محمد سبزی دوشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، به تعامل حداکثری قوای سه گانه اشاره کرد و افزود: رویکرد انقلابی دولت و مجلس فرصتی است که برای نظام ایجاد شده و در سایه این تعامل بسیاری از مشکلات برطرف و یا به حداقل رسیده است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم داده و در راستای تحقق حقوق عامه و تضییع نشدن آن همکاری موثر داشته باشند تا رضایت مردم و خدای تعالی جلب شود.

این نماینده مردم در خانه ملت به آمار بالا در محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه اشاره کرد و گفت: محورهای مواصلاتی این شهرستان برای  ۳۰ سال پیش و حجم تردد در آن مقطع احداث شده است و برای این حجم تردد پاسخگو نیست.

وی خواستار ایجاد و تعریض محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه شد و بیان کرد: احداث برخی محورها و راه ها در این منطقه که در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد موجب کوتاه شدن مسیرها و در نتیجه کاهش آمار سوانح رانندگی خواهد شد و این مشکلات در سطح کلان کشور پیگیری شده اما متاسفانه در اولویت اجرا قرار نمی‌گیرد. این اقدامات باید در سریعترین زمان انجام شود و مردم هم نتایج کار را ببینند.

فرماندار زرندیه نیز گفت: دستگاه قضایی شهرستان از استقلال لازم برخوردار هستند و در عین مستقل بودن، همکاری و تعامل لازم را با دستگاههای اجرایی دارند.

ابوالقاسم مهری بیان کرد: حسن دقت نسبت به وظایف و صداقت در امور از مهمترین ویژگی های یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی است و هر مسئولی با برخورداری از ویژگی های ممتاز مدیریتی موجب پیشرفت و توسعه هر نقطه از ایران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۸۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی در زرندیه وجود دارد، گفت: حفظ و نگهداری از این میزان راه مواصلاتی و تلاش برای تعریض و احداث مسیرهای جدید موجب تسهیل در تردد و کاهش آمار تصادفات خواهد شد.

مهری در ادامه گفت: شهرستان زرندیه دارای مزیت و ظرفیت های بالایی است و باید از این ظرفیت و مزیت در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه پرندک نیز گفت: اقامه عدالت از توصیه های قرآن کریم بوده و در آموزه های دینی بدان بسیار سفارش شده است و خدای تعالی موضوع عدل و قسط را در کنار مباحث توحیدی تبیین کرده است.

حجت‌الاسلام عبدالمجید مجدی زاده با تاکید بر اینکه رفتار انسان باید برپایه عدل و قسط باشد، اظهار کرد: اگر آحاد مختلف جامعه رعایت قسط و عدل می کردند و به حقوق دیگران تجاوز نمی کردند نیازی به دستگاه عدلیه یا دادگستری نبود.

وی گفت: مبلغان دینی، امرا و کارکنان قضایی از پیشگامان در اجرای عدالت هستند و باید قضاوت صحیحی در بین مردم داشته باشند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از زحمات سعید اسکندری دادستان پیشین شهرستان زرندیه قدردانی و سیدعماد صدوری که پیشتر رییس دادگاه بخش نوبران ساوه بود با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان دادستان جدید زرندیه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group