چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

فرماندار ساوه گفت: در بین شهرستان‌های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ دولت داراست و از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در ۱۴۵ پروژه، حائز رتبه نخست استان است.

مهدی الیاسی چهارشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت یک‌ عطیه و هدیه الهی است و اگر شخص مسئول نتواند این بار را به درستی بر دوش بکشد قطعا مرتکب گناه خواهد شد.

وی تامل و تدبیر را از شاخصه های مسئولان دانست و افزود: تقوا و جوان گرایی باید در واگذاری مسئولیت به بدنه اجرایی در نظر گرفته شود تا مسئول بتواند با راهبردهایی که اتخاذ می‌کند در عمل به مسئولیت خویش موفق باشد. هر کس توان برعهده گرفتن یک منصب را دارد براساس آموزه های قرآنی واجب است که با اقتدار و اراده قوی مسئولیت را برای خدمت به مردم بپذیرد.

وی در ادامه بر استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی با موکب های اربعین حسینی در ایران و عراق موجب ارائه خدمات کیفی به زائران خواهد شد.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع، ۱۴۵ پروژه در شهرستان ساوه برای افتتاح و کلنگ‌زنی برنامه ریزی شده است که از این تعداد ۱۳۸ پروژه در حوزه‌های عمران و آبادانی و ۷ پروژه در حوزه‌های اقتصادی است.

وی گفت: اعتبار پروژه های هفته دولت در سال جاری ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری آن هستیم.

الیاسی گفت: پروژه های هفته دولت در شهرستان ساوه در سال جاری برای بیش از ۲۴۸۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده که اشتغال مستقیم این پروژه‌ها ۱۵۷۴ نفر می‌باشد.

وی گفت: در بین شهرستان‌های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ی دولت داراست. این شهرستان از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در ۱۴۵ پروژه، حائز رتبه نخست استان است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز اخلاق مداری و برخورد با مهربانی را از ویژگی های مدیران در تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخورد کریمانه توصیه اسلام و ویژگی یک کارگزار نظام است و کسی حق ندارد با مردم و ارباب رجوع بدرفتاری کند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: خطاهای مردم را ثبت کنید اما برخورد، قانونی توام با رأفت اسلامی و مهربانی باشد و نباید با آبروی مردم بازی کرد.

وی خطاب به مدافعان وطن و امنیت گفت: پلیس در راه دفاع از امنیت زمین می خورد تا مردم زمین نخورند، جان خود را از دست می‌دهند تا امنیت جان مردم تضمین شود.

فرمانده سابق انتظامی ساوه نیز از کاهش سرقت در این شهرستان در سال‌جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: افزایش ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و معتادین موجب ایجاد فضای ناامن برای سوداگران مرگ شده است.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی به آمار قتل اشاره کرد و افزود: تمامی قتل ها کشف و قاتلین یا در زندان بوده یا قصاص شده اند.

وی به کاهش ۱۴ درصدی تصادفات درون شهری در ساوه اشاره کرد و گفت: علت اصلی وقوع تصادفات درون شهری سرعت بالای خودروهاست که با نصب دوربین های هوشمند کاهش یافته است و هم اکنون ۲۴ دوربین هوشمند در سطح شهر نصب است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده سابق انتظامی شهرستان ساوه تقدیر و طی حکمی سرهنگ مجتبی جمالی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group