دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: دستگاه قضائی این شهرستان فضای انتخابات را با تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به صورت ویژه رصد و پایش می‌کند.

ابوالحسن شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، به تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: وظیفه این ستاد، پایش، رصد و اقدام در خصوص هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط افراد، گروه ها و جریانات سیاسی، قبل، حین و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در روزهای پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تبلور مشارکت حداکثری و تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتظار می رود آحاد مردم در این حماسه سیاسی حضوری حداکثری داشته باشند، از افرادی که قرار است خود را در معرض انتخاب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دهند خواست تا مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود باشند تا مبادا رفتاری مغایر با قانون انتخابات از آنها دیده شود.

وی هشدار داد: با هر گونه شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی در خصوص انتخابات، پیگیری و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. همچنین استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، له یا علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری ساوه تصریح کرد: راهبرد دستگاه قضا ایجاد بستر مناسب برای حضور پرشور و حداکثری مردم توام با سلامت انتخابات است و براین اساس دستور تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی صادر شده است که به تکالیف قانونی خود عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی کرده‌اند تا با طرح مسائل واهی و بی اساس حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف را کمرنگ نشان دهند اما ملت ایران با حضوری حماسی اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان علیه این ملت عملی شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group