يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

استاندار مرکزی گفت: فضاهای سردخانه‌ای و انبارداری یکی از حلقه‌های ضروری در زنجیره تولید و توزیع است.

فرزاد مخلص الائمه پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از سردخانه ۲۰ هزار تنی شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد، اظهار کرد: سردخانه و انبارداری یکی از حلقه‌های ضروری در زنجیره تولید و توزیع است و تامین این زیرساخت‌ها از نیازهای ضروری منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش آفرینی ساوه در صنعت کشور گفت: تکمیل ظرفیت سردخانه ای و انبارداری این مجموعه عظیم تولیدی و صنعتی موجب رشد تولید شده و فرآیند صادرات کالا را نیز تسهیل خواهد کرد.

استاندار مرکزی خواستار توزیع شبکه سردخانه‌ای استان مرکزی شد و افزود: بهره برداری از این طرح گام مهمی در تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید و توزیع در این استان در سال مهار تورم و رشد تولید است.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهر صنعتی کاوه گفت: اقدام ارزشمند بنیاد مستضفعان در فعال‌ترین شهر صنعتی منطقه در سال رشد تولید برای تکمیل زنجیره تولید و توزیع محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ منطقه با احداث این سردخانه ۲۰ هزار تنی ستودنی و شایسته تقدیر است.

مخلص‌الائمه در خصوص نقش شهرستان ساوه در حوزه اقتصاد غیرنفتی کشور گفت: شهرستان ساوه نگین شهرهای فعال در حوزه صنایع غیرنفتی و قطب صنایع غیرنفتی و کانون‌های مهم صنعت ایران است که تکمیل زیرساخت‌های آن نقش بسزایی در روند تولید و ایفای نقش در صنعت کشور دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group