سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی و جمعی از مسئولان، استودیوی رادیو ساوه افتتاح شد.

استاندار مرکزی، ۱۸ بهمن ماه، در آیین افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فجر ۱۵۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی خواهد شد که ۱۷۹ پروژه سهم شهرستان ساوه بوده که در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی و رفاهی است.

فرزاد مخلص الائمه افزود: آزمایشگاه کنترل غذا و داروی شهرستان ساوه از مطالبات قدیمی و به حق مردم این شهرستان بود که با مشارکت خیرین و اعتبارات ملی احداث و تجهیز شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی در خصوص افتتاح استودیوی رادیو ساوه نیز گفت: احداث این ایستگاه اقدام مهمی در فضای عمومی و فرهنگ عمومی شهرستان بوده که به کانونی برای انعکاس روایت فعالیت ها و موضوعات روایتی شهرستان با حضور نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این مجموعه زیرساخت اصلی رادیو شهری است و شنوندگان ساوه‌ای از این پس می‌توانند صدای ساوه را در موج FM فرکانس ۹۳.۸ مگاهرتز دنبال کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر هشت پروژه صداوسیما با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در استان افتتاح شد.

حسن نجمی ۱۸ بهمن ماه، در آیین افتتاح استودیوی رادیو ساوه در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین پروژه افتتاحی صدا و سیمای استان در ایام دهه فجر، استودیوی تولید رادیویی شهرستان ساوه است که با توجه به بارز بودن نشانه های هویتی شهرستان برای دیده شدن این نشانه ها تولید محتواهایی فاخر هدف‌گذاری شده است و فضایی برای روایت صحیح از نشانه های هویتی شهرستان ایجاد می شود.

افزود: ایجاد آرشیوی از صوت و تصویر ظرفیت های ساوه به عنوان دومین شهرستان استان، موضوع مهم دیگری است که این استودیو رادیویی دنبال می‌کند تا برنامه های خوبی تولید و از شبکه ملی و شبکه های سراسری و استانی پخش شود و به یک مکان فرهنگی برای تثبیت هویت استان و شهرستان ساوه که از نشانه های هویتی ایالت مرکزی است تبدیل شود.

به گفته وی، این مجموعه زیرساخت اصلی رادیو شهری است و شنوندگان ساوه‌ای از این پس می‌توانند صدای ساوه را در موج FM فرکانس ۹۳/۸ مگاهرتز دنبال کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group