سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دوبانده کردن محور قدیم ساوه به غرق آباد اعتبار ملی می‌خواهد که پیگیر جذب و احیای این اعتبار هستیم.

حجت‌الاسلام محمد سبزی درخصوص جلسه بررسی مشکلات محور قدیم ساوه به غرق آباد که در دادسرای شهرستان ساوه برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه با حضور دادستان و فرماندار شهرستان تصمیمات خوبی برای ارتقای ایمنی این محور و رفع نقاط حادثه خیز اتخاذ شد.

وی با تاکید بر تعامل بین دولت، مجلس و دستگاه قضائی به منظور حل مشکلات مردم، گفت: طرح تعریض و دوبانده کردن محور قدیم ساوه به غرق آباد دارای اعتبار ملی بود، اما به دلیل احداث آزادراه ساوه به همدان به موازات این محور، اعتبار تخصیص داده شده حذف شد.

وی با تاکید بر احیای اعتبار ملی در نظر گرفته شده به منظور دوبانده کردن این محور گفت: عمده وقوع تصادفات در این محور دو طرفه که متصل کننده شهر غرق آباد و نوبران به مرکز شهرستان و نیز روستاهای متعدد بخش مرکزی و بخش نوبران است را برخورد شاخ به شاخ تشکیل می‌دهد که لازم است با تعریض و دوبانده کردن این محور از وقوع این سوانح رانندگی جلوگیری کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با احیای اعتبار ملی در نظر گرفته شده برای دوبانده کردن این محور و نیز تخصیص اعتباراتی که در اختیار نمایندگان است می‌توان سالانه حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر از این مسیر دارای حجم بالای ترافیکی را تعریض و دوبانده کرد.

وی با اشاره به زیرسازی حدود ۱۸ کیلومتر از این محور گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم ۱۸ کیلومتر زیرسازی شده ظرف یکسال آینده آسفالت شود و زیر بار ترافیکی برود تا بخش عمده ای از تصادفات در این محور کاهش یابد.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: در آینده نزدیک در نشستی که با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تشکیل خواهیم داد اعتبار مناسبی برای دوبانده شدن این محور جذب تا بتوان رضایت مردم و ترددکنندگان از این محور را جلب کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group