شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: سهم شهرستان ساوه از اعتبارات استانی پائین است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ در  آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد، افزود: عدالت در انتشار اخبار از ویژگی خبرنگارانی است که چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند.

وی بیان کرد: تلاش مسئولان و خبرنگاران برای برطرف کردن مشکلات و مطالبات مردم باید براساس اولویت‌ها و نیازهای مردم باشد و بنده هم به عنوان نماینده مردم وظیفه رای جمع کردن ندارم بلکه تلاش می‌کنم تا رضایت خدا و مردم تامین شود و هیچ اقدامی را برای رای جمع کردن انجام نخواهم داد.

وی با تاکید بر اینکه انتقادات خبرنگاران باید ناصحانه باشد و مشکلات جامعه همراه با راهکار بیان شود، افزود: متاسفانه برخی‌ با رویکرد سیاسی خاص خود عمل می‌کنند و به دنبال ضربه زدن هستند تا به هر قیمتی، مسئولِ مخالفِ سلیقه‌ سیاسی شان، در انجام وظایف خود موفق نشود. خبرنگاران به اختلافات سیاسی احزاب و جریانات دامن نزنند و تلاش کنند تا فعالیت جریانات سیاسی به نفع مردم و مصالح کشور صورت گیرد.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به پیگیری برخی مطالبات مردم این شهرستان گفت: اقدامات خوبی نظیر تخصیص ۵۰۰ میلیارد برای اجرای طرح ملی آبرسانی سهم آب ساوه از سد کوچری صورت گرفته است و با ورود قرارگاه خاتم الانبیاء این پروژه سرعت بیشتری در اجرا به خود می‌گیرد.

وی به اخذ رشته پزشکی عمومی در ساوه اشاره کرد و افزود: با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و تلاش جمعی، دانشجویان رشته پزشکی در ساوه جذب و بیمارستان دولتی ساوه به یک مرکز آموزشی و درمانی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد ظرفیت صنایع استان مرکزی در ساوه و زرندیه مستقر است، اظهار کرد: سهم شهرستان ساوه از درآمدهای استانی به نسبت ظرفیت و درآمدی که دارد پائین است.

حجت‌الاسلام سبزی در ادامه با اشاره به وجود ۸۰ روستای فاقد اینترنت در ساوه گفت: ۵۰ روستای این شهرستان از اینترنت محروم هستند ولی کار برای مابقی روستاها در حال انجام است. همچنین احداث ساختمان جدید هواشناسی برای اعلام دقیق دمای هوا به منظور احتساب تعرفه گرمسیری ساوه در دستور کار قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group